pühapäev, 4. november 2012

Õekesed tulid kodust tagasi! Kuigi ma ei saa aru miks tulid. Reiks üleeile hommikul just rääkis Paiga ja ütles, et ainult ühte oleks vaja praegu, sest kohe-kohe peaks minema baari renoveerimiseks. Ning siis pole mitu päeva plikasid üldse tarvis. Aga noh, kohal nad on! ja juba põrnitsevad ka. Eks Mom vist on juba öelnud, et õekesed on hommikuses vahetuses edaspidi, kui hakkab olema kaks vahetust. Tean, et Paile see ei meeldi. Pealegi rikkusin kihe hommikul nende tuju ära ka sellega, et lasin teha Khemeral turutellimuse, ning käskisin ka staffoodi teha tal. Poodi minnes, aga usaldasin kassavõtmed ikkagi Saihale. Olgugi ta jobbu, ikkagi on ausam jobu, kui ussitajad.
aga eile oli siis kokkuvõttes õhtul päris lahe. Tegelikult polnud mul üldse plaaniski sünnale tulla, plaanisin hoopis kodus väheke omale muusikat alla laadida, kuid Reiks helistas ja palus ikkagi tulla. Panin siis paremad riided selga ja tulingi. Et ma kedagi eriti ei tundnud ja keeleoskus ka mitte heal tasemel, siis ma sünnipäevalauda ei trüginudki. Rääkisin tibake eestlastega juttu, põrnitsesime Mattuga teineteist ja ma rääkisin hoopis staffiga. Sünnipäeva puhul oli ka neile lubatud natuke endale napsu kallata, ning olid teised päris jutukad. istusime väljas ja arutasime läbi kõik staffi puudutavad tööasjad. Siis hakkas sadama, ning kolisime ikkagi rannast baari. Ning just siis avastas üks kohalikest sünnipäevalistest, et baari taga seisvaid motosid oli üritatud ärandada. Lukud olid isegi ilusti juba jõutud läbi puurida. Aga, et motod seisid praktiliselt wc ukse ees, mis sest, et pimedas, segas neid ilmselt keegi. igatahes kutsuti välja ka politsei, ning meie staff läks hoobilt "härga täis", s.t. tahtis iseseisvalt juurdlustööd alustada, ning süüdlastele peksa anda. Nad on ikka hämmastavad. Kui ise miskit baarist "ära kaotavad" pole nagu midagi, aga kui keegi teine varastab, siis vihasemaid vendi ma ei tea.
Minu mees igatahes nautis eilset õhtut täiega, sai ju jälle leti taga möllata poistel abiks. Ega poistest muidugi on vaid Saiha see, kes leti taga jooke segab, aga minu taadu oli igatahes jube happy! Vist isegi rohkem kui mina, peale väikest suitsu.
Suitsu igatahes tegin, lihtsalt niisama, sest kaua sa ikka napsutad, kui poisid mulle teevad spetsiaalselt eriti lahja koksi, et emme enesekontrolli ei kaotaks. Vähemalt nii nad põhjendasid mulle, kui küsisin, et kas coca hulgas rummi ka on.
Istusime igatahes khemeraga mingil hetkel rannas, tegime savu (sest baaris ma ei luba teha, siis ma olen vihane) ja arutasime pidutsemiste erinevust kahe kultuuri vahel. Valge inimene joob end paari tunniga pildituks ja tõmbab kivisse, eriti ei tantsi ega laula. Ühesõnaga joriseb, või räuskab vihaselt. Lollusi muidugi teeb küll teatud staadiumis.
Khmeer joob tasahilju end pildituks. Üle kolme rummikokteili kannatavad neist vähesed. Klaasist hest viskist piisab, et nad varsti tukuvad. Suitsetavad nad eriti priskeid jointe, aga ei tõmba nii palju ja kauaks alla, kui valged. samas laulavad nad vaata, et kogu aeg, ja kui on karaoke käepärast, suudavad nad hommikuni lõbusad olla ka ühe kannu õllega. Tantsida armastavad nad ka, vastupidiselt mõnedele valgetele. lollusi teevad täiega, riidu kisuvad õldiselt harva, aga kui läheb löömaks, siis ikka väga-väga karmilt. Nugade, kivide, kaigaste jm. sellisega. Iga päev purjutavat kohalikku kohtab ka harva. Nad lihtsalt ei joo niisama, selleks peab ikka mingi tore põhjus olema. Sõbrad, keda näinud pole tükk aega, tulevad külla, või on mingi muu pidu. purjus khmeer on igatahes ülisõbralik, naljakas ja samas ka lollakas. Lolli purjus khmeeri olen näinud oma stafi pealt. Nii segi ikka keerata paarist õllest valge ei suuda.
Eilsed valged sünnipäevalised igatahes ronisid juba mingil hetkel lauale hõiskama ja nagu tavaliselt vajusid kahe paiku laiali. jäi ainult pisike punt tiksujaid. Saiha libistas ühe viski ja ühe mekong-sheigi, ning magas mingil hetkel täiega diivanil. lõpuks peksin ta plikade tuppa magama. teised ikka suutsid kauem vastu pidada. Khemera oli vist lausa peo lõpuni virge. Täna siis jagavad muljeid ja itsitavad valgeid.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar