esmaspäev, 5. november 2012


"Me oleme kõik armastame sind nii väga, miks sa küll pead meist vanem olema!?"
Sedasi tervitasid mind täna hommikul poisid rannas liiva kühveldades!
Ilus algus päevale!
Eriti, kui sulle avaldavad armastust enda baari poolpaljad noorukid :)
Ei oskagi nüüd kohe enam seisukohta võtta. See, et nad valmis on koos minuga ka maailma otsa sõitma mind ei üllata, nn "igavest" truudust on nad vandunud nii kainena, kui napsustena. Ja tänu sellele, et kunagi üks neist reetis ühe khmeeride suhtlemise omapära, tean, et ma meeldin neile.
Inimenest, kes ei meeldi, ei puudutata kunagi põhjuseta, lihtsalt niisama. Igal võimalusel põigatakse kõrvale ka tema puudutuste eest. Seevasti inimesega, kes meeldib ja kellele ka ise tahetakse meeldida otsitakse pidevalt kehalist kontakti. See tähendab, et lihtsalt möödaminnes puudutatakse sõrmeotstega. Päris naljakas!
Poisid rääkisid mulle korra, et kui tunned, näiteks klubis tantsides, et keegi sind selja pealt silitab salaja, siis tuleb kiiresti kindlaks teha, kes see oli. Ja kui tüdruk meeldib, siis võib samaga vastata. Tundub, et niimoodi on päris kerge ju tutvust sõlmida, kuid ega siis selle pärast kohe tuttavaks saada. See pidi ikka aega võtma ja järgmisel korral ei pruugi sama poiss, või tüdruk enam meeldidagi.
Muidugi, kui meeldib, siis saab edasi tutvust arendada ja asi võib ka tõsisemaks minna, kuumaverelised, nagu nad on.


Päris pikka aega olen ka mina nende sõrmega puudutamise osaline juba. Lihtsalt muuseas libistatakse minust mööda minnes sõrmeotsaga üle selja. Õnneks küll mitte kogu aeg, vaid mõned korrad päevas meeldetuletuseks, et olen endiselt nende lemmikülemus. Pagan, kõige hullem on, et ma kardan kõdi ju!
Aga ilus ikkagi selline kuidagi puhas tähelepanuavaldus. Igatahes mulle meeldib!
Avastasin praegu, et blogi näppides ja osa oma mõtteid kustutades on paar teksti vahetusse läinud. Õekesed tulid kodust tagasi peale minu Eestist saabumist ja Kraties käisime vahetult enne Uwe-Kerli lahkumist.
Praeguseks meil enam õekesi polegi, läksid minema. Jumal tänatud! Kuigi seoses sellega algas ka sissisõda, nagu poisid ennustasid. Igal ööl tekkib mingi avarii. Eks näis kuidas asi lõppeb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar