neljapäev, 15. november 2012

Mida teeksite teie, kui peate valima, kas lasete pimedas purjus inimese ujuma, või annate talle vastu kõrvu kõikide nähes, riskides sellega, et ta lööb vastu või jätab teid pärast ööseks ukse taha??
Mina valisin siiski viimase! ilmselt olen siis tänasest ka koduta,et härra saaks segamatult end päris põhjani juua! Ja ülejäänud ühiskond ilmselt tunneb talle ka kaasa!
Sest ma peaksin ju seda kõike varjama, ning vaikselt üksi kannatama!
Üldiselt oli nagu täiesti tavaline rahulik päev. Hommik oli päris töörohke, kuigi see päris rannas päikest nautiv rahvas pole veel pärale jõudnud. Lõuna ajal läksin koju mõneks tunniks magama. Vägev vihm äratas üles ja kui baari jõudsin oli mõni mees end juba ära sättinud. Siis tulid uued eestlased, tegime nendega mõned shotid ja siis hakkaski mõni meist öisesse merre kippuma. Kuidas saab mõni inimene ikka teisele nii palju valu teha, mu mõistus ei võta.Enam vist polegi muud tähtis, kui kreenis olla ainult. Olen jube väsinud!! Loodan ikka, et üks hetk tuleb mõistus pähe ja ta näeb, et ka ilma alkota saab olla siin lahe. Praegu on aga seis kohutav. Kui on selginemismoment, saab nagu kõigest aru, aga neid helgeid hetki jääb aina vähemaks kahjuks. Eks vaatame mis mind koju minnes ees ootab seekord!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar