neljapäev, 8. november 2012

Täna siis jälle selline "tore päev" õhtusse jõudmas! Peale seda, kui kirjutasin khmeeride kombest inimesi, kes neile meeldivad, puudutada, sain kaela "pedofiiliasüüdistuse", Või õigem oleks öelda et mind süüdistatakse selles, et küllap magan baaris õhtuti stafiga, kui mitte kogu Cambodiaga. Sest kuidas ma ikka tean nende kombeid. Ja miks ma ka oma stafile meeldin.Ega sellest kasu pole olnud, kui väidan vastupidist. Mida ikka inimene uskuda tahab, seda ta usub ja ümber ei veena kuidagi.
Paraku on täna vist hooaja algus välja kuulutatud, sest meil olid kuni praeguseni (kell on kümme õhtul) absoluutselt kõik lauad-toolid hõivatud, ning mulle külgelöömise asemel olid poisid hoopis maruvihased selle peale, et ma ei oska kokteile teha, ega drafte lasta. Sellal, kui nemad baari ja ranna vahet lippasid nii, et jalad rakkus, oskasin mina vaid laudu koristada ja klaase pesta. NÕME!! Inimene omab baari, aga ei suuda seal ise tööl olla!
Taaskord on ka uus eestlane rannas liikvel, Austraaliast kuuks ajaks puhkamas. Hea nali oli see, et võtsin just kõvahäälselt telefonis sõna selle kohta, mis ma töökorraldusest ja tööl vastu pidamisest arvan, kui korraga keegi kõrvalt küsis, et kuidas läheb ka. No tõmbasin ikka tati kurku küll. Aga kutt ainult itsitas. Jumak tänatud! Oh, hakkaks see päev juba õhtusse saama, mul on kõrini!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar