pühapäev, 9. september 2012

Uued toredad uudised siis minu ussisoost!
Hakkas peale jälle eile sellel ajal, kui mina paar tundi kodus olin. Tagasi tulles oli minutiga selge, et midagi on õhus. Küsisin Reiksilt, aga tema ei saanud aru midagi.
Pole ka ime, mina olen ju vaat. et kuus kuud nendega külg-külje kõrval olnud. Uurisin, mis ma uurisin, ega õiget põhjust, millest jälle poiste ignoreerimine alguse sai, ei saanudki teada. Igatahes suutis õhtuks ka Pipi mul üle visata. Baar oli juba tühi, tiksusime niisama, päris sulgeda ka veel ei tahtnud, sest oli üks väheseid vihmavaabasid õhtuid. ja selliste tiksumiste ajal on Saiha tavaliselt arvutist välja otsinud mingi Cambodia video, ja käib minu harimine nii kultuuriliselt, kui ajaloo vallas. Eilseks teemaks oli Punakhmeeride poolt hukatud laulja, kes veel siiani rahval südames. Ega plikad sellistest asjadest osa ei võta, nad lõnguvad ranna peal ja vahivad kaelad kõveras oma poisssõprade baaride poole, aga tavaliselt üks sätib end valvele kuskile meie lähedale kaa, et vajalik info kõrvust mööda ei läheks. Eile oli selleks kõrvaks Pai.
Mingil hetkel läks mul kõht tühjaks ja lasin endale ahjusaia teha, et seda oli päris suur jupp, siis lasin poistel ka sellest söömaajast võtta.Nagunii on staffoodi tegemisega poistele probleeme - kuidagi ei taheta süüa teha, ega öelda, kui söök valmis on. Ja kujuta eette, kui Saiha võtma hakkas, pani Pipi karjuma, et ega seda sulle ei tehtud. Isegi mul kihvatas sees, ja käratasin Pipile, et see pole tema asi, kes sööb. Lõugas veel vastu mulle. Aga Saiha vihastas ikka mõnuga, ma lausa vist tundsin, kuidas ta mõttes kümneni luges, et mitte halvasti vastu öelda, sest peale kaklust ta lubas, et probleeme ei tule. Ei tulnudki sel korral. Aga pärast kui meie "kõrv" tüdines kuulamisest ja ka välja kadus, siis arutasime lausa seda ussitamise asja kohe avalikult. Kuna Saiha polnud siiani ikka täpselt aru saanud, mis juhtus tema parima sõbraga, siis tulin oma versiooniga välja. Ning tundub, et see ongi vist kõige paikapidavam - ussitamine algas koheselt, kui Skay oli minema pekstud.
Igatahes on ta tõeliselt hämmingus, miks nad tema vastu on. Noh tegin siis selgeks, et kuna ma suhtlesin algusest peale temaga rohkem, kui "pereisaga", kes lihtsalt polnudki oma laiskuse juures suhtlemist väärt, nagu elu näitas, siis ronis kadedus neile hinge. Ähh, lasteaed! Ja kui veel hoolimata Pai kaitsest laiskvorsti veel minema kihutasin, siis oligi korras, näe, eelistasin Skayle Saihad. Nii uusitati ka ilmselt Jeckile, et vaat sina saad õiendada, Saiha ei saa kunagi, ja kui tal on vaja koju, või arsti juurde minna, siis lubatakse kohe, sina pead aina töötama. Ja eks küllap oli tekst veel selline, et sina oled hea, teine paha. Palju siis ajupesuks vaja on.
No, nüüd läksin küll kaugele minevikku tagasi, aga....
Hommik algas nagu tavaliselt, poisid koristasid, tädrukud uimerdasid lihtsalt-
Ühel hetkel ilmusid kliendid! Jo-ma-joo, kliendid kohe hommikul kell õheksa, ja veel sööma! Ajal, kui meil on iga kopikas ja maksev klient kullakaalus. Saiha juhatas nad istuma, aga, et ta oli veel ainult pooleldi pesu väel, s.t. "ruuparid" (vennapoja släng) ja ümber käterätik, siis saatis ta tellumust vastu võtma Jacki.
Ma isegi ei tea, kas Jack ei saanud aru, et üks klientides tahtis sändvitši ilma lihata, või oli köögikomandol jälle kõrvad usse täis, aga ei tulnud soovitud asja, ja klient hakkas protestima. Kuna mina ju ei tea, mida otseselt tellitakse, käskisin, köögil ja Jackil selle asja ära lahendada. Jacki inglise keel on kehv, Saiha oli parasjagu pesemas, ja köök tõmbas end ka kohe kaitsvate seinte varju, et nemad ei tea midagi. Suure arupärimisega sain siiski teada, milles probleem ja lasin uue söögi teha. Peale selle läksin kööki ja teatasin, et mind teie isiklikud vihavaenud ei huvita, aga kui see takistab töö tegemist korralikult, siis huvitab väga. Tõmbasid end kohe kaitsesse ning läks lahti vabandamine, ma isegi ei viitsinud seda haledat halinat kuulata.
Aga Jack vaeseke võttis hinge ja hakkas omaette nutma. Taaskord on mul üks õrnahingeline tugev khmeeri poiss siis.

Lohutasin siis teda, et see vahejuhtum ei ole tema süü, sest ta on ikkagi tubli, aga oli ikka teine nii hinge selle võtnud, et keeldus söömastki. Palusin Saihal temaga rääkida, sest Saiha tunneb mind kauem. Ega ma tea, mis ta rääkis, sest aru ju ei saa, aga nüüd, nagu Saiha magama läks, piirasid plikad teise kohe sisse, ja ilmselt läks töötluseks. Vahepeal oli mulin juba ümber laua nii suur, et küsisin, kas köögis pole midagi teha.
Nüüd läks rivist välja ka pizzaahji, nii, et 16 dollarit lendab vastu taevast, pluss veel poolikud pizzad, mis ahju jäid. kahtlustan juba sabotaaži plikade poolt. Igatahes selle peale tulin küll, et kui need veel siin edasi tahavad töötada, siis edaspidi, kui teeme kaks vahetust, on need ainult hommikul, kui tööl on kaks võõrast poissi, ja ilmselt ei saa ma kaubelda hommikusse vahetusse ka Saiha venda, sest ka sellel hakkavad siis probleemid peale. No vaatame, äkki neiukesed otsustavad üldse kodukülla jääda, kui kuulevad, et nemad õhtusesse suurema tipi ringi kuuluma ei hakka ja asi laabub.

Laevuke viidi ka meil eile rannast minema, kui olime helistanud ja aru pärinud, et kaua logu rannas vedeleb? Alguses vastati Matule, et veel kaks-kolm päeva, aga siis lasin Pail helistada ja liidigi kohe paari tunni pärast ära. Kohalik jutt mõjub ikka paremini, kui valge mehe oma.


No nii, aga tagasi päris algusesse, et mis siis ikkagi õhus oli?
See oligi, et jälle oldi äksteisele halvasti öeldud ja mitte näkku vaid tagaselja, omavahel plikad, aga ikka nii, et ülatuks poisi kõrvu ka. Rääkisin just reiksiga pizzaahjust ja hommikusest juhtumist, tundub, et kainena hakkab tal sellest intriigimaailmast kõrini saama. Vaatame, mis nõõd edasi saab, sest Saiha ärkas üles. Ilmselt lasen nüüd Jacki magama. Pagan, ja Saihal on magu jälle p....s, jälle hoiab kõhtu kinni, ning meil pole tablettide jaoks raha ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar