reede, 21. september 2012

Kell seitse hommikul! Mul on asjad koos ja olen jummala närvis juba viiest saati.
Nagunii olen midagi muidugi kotti panna unustanud, aga see selgub ilmselt alles teel olles.
Krt! Eestis on mingi +10 sooja vaid. Ma külmun seal kringliks!
Loomulikult on mul ka hea meel, et korraks koju käima saan, aga sellistel tingimustel?? Parema meelega tuleks ikka puhkama mingiks paariks kuuks.
Paaniliselt kardan ma seda, et ei leia õigeaegselt Pariisis õiget väravat, lendude vahe on vaid poolteist tundi. Lendu kardan ma nagunii, ja veel üksi lennates! Ohhhhh!
Stafile kirjutasin kalendrisse mis päeval ma uuesti baari lahti teen, eks need loevad siis päevi nüüd.
Ja tulepoisi lasin eile lahti enne, kui Reiks seda teha oleks jõudnud.
Hakkas jälle vastu ja lausa haukudes. Eks plikad on teist jõudnud töödelda.
Käskisin baari sissekäigu katte üles tõsta, aga tema ei tõstnud, et temal külm, tuul tõmbab ja vihma tibab. Krt! kaks korda ütlesin, et olgu üles tõstetud, kolmandal korral läksin tõstsin katte üles ja teatasin kutile, et paki asjad.

Ega ma poleks tal minna käskinudki otseselt, sest ülejäänud staff ju teab täpselt, et olen vihane vaid viis mintsa ja pealegi saadan ma neid vaat, et üle päeva koju. Aga see kutt pakkis niikaua kui me taga päevitustoole värvisime oma asjad kokku, jättis koti nurka ja pani baarist minema. Ütlemata kellelegi sõnakestki, et mis värk nüüd on.
Siis vihastasin päriselt, sest jäi ju ainult Saiha ja tema värvis taga. Ok, kui Reiks tuli, küsisin, mis teen ja tema soovitas minema kupatada. Küsisin Saihalt ja õhtuse vahetuse Khameralt ka. Saiha on ettevaatlik oma väljaütlemistega plikade kuuldes, aga pärast õtles, et õieti tegin. Kuid Khemera teatas konkreetselt, et head teed! Ta tuleb ise hommikuti lahti tegema, või teeb ka pikad päevad, kuni kellegi asemele oleme võtnud. Nii, et tulepoisiga peatükk läbi.
ja nüüd lähen teen veel baari lahti ja siis poole kahese bussiga Phnom penhi poole!
Tere Eestimaa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar