reede, 7. september 2012

Avastasin täna hommikul taaskord, et mu staff on parim, mis mul on!
Reiks sai minu silmis elu suurima sigadusega sel nädalal hakkama, aga kuna see on niivõrd isiklik asi, siis ei kirjuta ma sellest. Igatahes otsustasin peale suurt tüli anda talle veel viimase võimaluse viimastest. Ennast tundes ei andesta ma, aga ilmselt kunagi täielikult. Mul on aina rohkem tunne, et meie koosolemise aeg hakkab minu poolt ümber saama. No, see selleks, võib olla mängin taaskord üle!
Aga staff, ma ei saa aru kust kurat nad ära jagavad, et midagi on ülimalt sitasti. Kuid ära nad selle tabavad, varjaku ma kui hästi tahes. Ja siis läheb lahti selliseks osavaks klounaadiks, et mu tuju lihtsalt peab paranema. Eriti osav on selles Pipi!
Ta kohe oskab tuju heaks teha.
Aga nüüdseks on nad jälle Saihaga riidu kiskunud. Poiss ilmselt kiusab neid kogu aeg ja norib, nii siis nad täna jälle ei räägi omavahel, vaid öeldakse mulle, et öelgu ma poisile, et staffood on valmis. Loodan, et see on mingi pisijagelus, mis möödub valutult. Samuti proovin teha nii, et ma ise enam ei eelistaks üht teistele. See tähendab, et suhtlen võrdselt nii Pipi kui Paiga, nii Saiha, kui Jackiga. Momiga on suhtlus nagunii raskendatud keelebarjääri tõttu. Tegelikult on see paras pähkel, sest vastupidiselt Saihale ja Pipile, pole mul Pai ja Jackiga suurt millestki peale töö rääkida. Sest Jsck on liiga uus, ja Pai on keelekandja-ussitaja.
Nii, aga nüüd tiba eilsetest sündmustest! (pildi lisan siia juurde õhtul, sest mul pole praegujuhet kaasas, et pilte arvutisse laadida.


Eile tõusis rannas õhtuks mega tuul, mis öösel päris tormiks läks. Ja mingil hetkel oli "Romny Traveli" paat, mis inimesi Koh Rule sõidutab, end muuli küljest üht otsa pidi lahti rebinud ja peksles köie otsas lainetes. Kuna oli juba pime, ning laine ka väga kõrge, ei saanud keegi hakkama enam selle uuesti kinnitamisega. Nii see vaene laevuke peksleski, kuni teine köis ka lahti tuli, ning hulpis siis merele. Ega ta kaugele enam ei hulpinudki, laine lõi üle parda, ning nüüd hommikuks oli laevuke end meie rannale istutanud. Poisid lasid endast loomulikult pilti teha koos paadiga, ja rahvas voorib paati vaatama. Omanikust on kahju küll, sest ega paat mingi odav asi nende jaoks pole. Bizet ütles, et umbes 4000 taala. Remont läheb sellele mehele, kelle oma paat on, ilmselt poolteist kuni kakstuhat dollarit, ning see on selle rahva jaoks juba tõelisest suur varandus Arvestades seda, et paat on end pea täiesti puruks peksnud, siis läheb ta ilmselt vaid kütteks. Õnnesk olid mõlemad paadimootorid külge jäänud. Kas nad ka terved olid, seda ma ei tea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar