pühapäev, 4. mai 2014

 Nii, mu armsad ja mittearmsad sõbrad!
Kõigepealt noorpaari uudised!
Ei abiellu momendil!
Seoses sellega, et plikal sai avalikuks sõprus oma endise poisssõbraga, kes osutus nende mõistes veel 30 aastaseks vanaätiks, müüs poiss maha plika poolt kingitud sõrmuse ja ostis endale i-phone. Kaks päeva oli vaikus, nüüdseks on plika õe poolt facebooki lekitatud põrandal nutvast plikast. Manipulatsioon minu meelest, aga eks igal ühel on õigus oma arvamusele. Telefoni lülitas neiu ka välja, või vahetas numbri ära. Ja nüüd on taas tulemus käes! Kuna poisil ikka vist on vaja abielluda, siis nüüd hoiab taas kahe käega kõhtu ja südametunnistust kinni, ning mõtleb, kuidas sõrmust tagasi osta. Muidu ähvardab tasuta pum-pummist ilma jäämine.
 Hea sõnameistrina suutis ta augu pähe rääkida Hongile, et see oma kõrvale pandud rahast talle laenaks. Jong on meil ju hea südamega ja lubaski laenata. mul on veel tänane õhtu aega, et üritada meie "tulevasele abielumehele" selgitada, et taas manipuleeritakse temaga. Arvan, et ega see mul ei õnnestu, aga mine sa tea.
 Nii, aga nüüd siis, kuidas laenab Hongilt? Olete õieti aru saanud - Hong ehk siis "Mini-Map" on tagasi "Amigos"  Oli töötuks jäänud ja tuli lihtsalt meid vaatama, aga kuna mul on siin pool staffist venivillemid, siis pakkusin välja, et maksta pole, aga tibake ikka tiksub tipi näol ja süüa saab ka. Tundub, et tegin hea tehingu, sest ka venivillemitel tulid jalad kõhu alt rohkem nähtavale. igatahes, on nüüd poiss taas meil leival. Ja tundub, et asja eest. Naabrimees istus eile meil rannas oma i-padiga,
Jäi diivanile magama ja ära minnes muidugi unustas "mänguasja" Iga teine oleks vidina ilmselt salamisi taskusse libistanud ja turule viinud. Hong tõi  kohe minu kätte ja muretses, et kas ma ikka helistan mehele, et ta I-Pad jäi siia. No täna mõistis Sergei talle selle eest tervelt viis dollarit.
Samas olen kindel, et see poiss, kes ka kangesti mul end siia tööle tahab sättida (Tyydi sõber, kelle nime ma ei tea siiani) poleks ilmselt seda teinud, et toob leiu baari.
 Noh, aga nüüd on taas mul üle poole poistest taas normaalse stafi nimekirjas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar