pühapäev, 13. aprill 2014

 Head Uut Buddistlikku  Aastat!
Ma olen nii väsinud ja tüdinenud, et isegi karjumine ei aita!
Ma lihtsalt olen sellest kuradima baarist tülpinud.
Tunne on nagu mingis kunagi vaadatud totakas filmis, kus iga päev kordub üks ja sama.
Oleksin nagu aega kinni jäänud.
Kõik päevad on üksteisega sarnased. Lausa nii sarnased, et kui midagi on teistmoodi, lähen endast lausa välja.
Loen raha ja päevi Eesti sõiduni!
Raha loen selleks, et seda jama siin välja vedada uue hooajani. Päevi loen, sest seekord ma tunnen, et tahan siit vihma ajal natukenegi eemale.
Mul polegi isegi ühtki plaani, mida ma seal eemal selle ajaga, mis ma olen plaaninud Eestis olla, peale hakkan.
Esimene nädala olen arvestanud enda jaoks. See tähendab, et ma isegi ei avalda kellelegi oma saabumisaega. Loodan siiralt, et need paar inimest, kes sellest teadlikud on, mind ei reeda.
Tahan lihtsalt olla ja puhata, ilma, et peaksin kuulama kui loll ja oskamatu ma olen. Teised minu asemel oleksid siin juba ei tea, mis kõik korda saatnud ja oleks raudselt miljonärid.
Persse! Ja kui olengi äpu, kes millegagi hakkama ei saa - siis las olen, mis kurat on see kellegi teise asi!
Sellepärast vist eriti ei tahagi momendil ühegi tarkuriga Eestis kohtuda. Olen juba ette negatiivselt häälestatud ja kujutan ette, kuidas hakkab miljon õppetustera lendama. ikka, et miks sa nii ei tee, või seda ei ehita jne, jne! Ma olen väsinud!
Kliendid on muutunud praeguseks minu jaoks mõtetuteks olenditeks!
Ja see on tegelikult väga halb! Sest tänu nendele ma eksisteerin koos selle baariga. Kui neid poleks - poleks midagi!
 Vist on mu praeguse meeleolu üheks põhjuseks ka taas jälle väike kadeduseuss.
Käisin "White Rabbitis" kartulisalatil.
Selles "Valges Küülikus", mis Victory Beachil kokku lükati.
Istusin ja vaatasin peremehe-perenaise askeldusi ja saingi kadedaks.
Kadedaks selle pärast, et nad on koos nii tegusad, hoolimata sellest, et neil praktiliselt vaip jalge alt tõmmati. Vaevalt kuu möödudes on nad suutnud leida endale meie randa uue koha, selle kenasti korda teinud ja ajavad end taas jalgele. Kujutasin, ette, mis juhtub, kui meie baaridel Occheutealil aeg otsa saab.
Siis pean ilmselt jälle mina olema see, kes hakkab midagi kuskilt uuesti vaatama.  Ma olen tõesti kõigest sellest tüdinenud tänaseks.  Ma ju tegelikult ei peaks üldse sellistele asjadele mõtlema. Mis kurat see minu asi on, kas läheb kõik allamäge, või mitte. Aga mõtlen!
Äkki on algav khmeeriaasta parem kui endine!
Algus on paljutõotav!
Avy oli rannas koos oma uue nn. valge elukaaslase ja hunniku sugulastega. Ja kuna tal oli tugev seljatagune, siis otse loomulikult istutasid nad end minu baari.
Ma esialgu ei jaganud matsu, miks Saiha ja Chay mind iga hinna eest vahepeal koju tahtsid saata. Jutt oli umbes selline, et sa said vihma käes märjaks ja Tyyt viskab sind koju riideid vahetama. Läksin õnge, ning käisin riideid vahetamas. Siis pidin kohe, kui tagasi jõudsin minema kööki appi nõusid küürima.
Aga kaua nad mul vingerdada ei saanud. Mingil hetkel tundus mulle asi kahtlane, et mind baarist eemale hoitakse. Siis ma nad rannalt avastasingi. Õnneks polnud seltskonnas Chendat, kes lihtsalt kord nädalas igavusest mööda kõnnib ja hambaid irevile ajab.
Tegelikult oli mul tõitsa ükspuha, kas see Ayy istub meie rannas, või kuskil mujal.
Vaba maa - istugu või puu otsas.
Rahvast, s.t. kohalikke on linnas tänu pidustustele päris rohkesti.
 Pidustused on aga sel aastal lausa viis päeva. Kolm päeva on aastavahetust ja kaks vaba päeva anti veel takkaotsa.
 Turistid,(sel aastal on eriti rohkelt meie idanaabreid) muudkui pärivad, et miks nii pikk aastavahetus, ja miks aastavahetus pole öösel kell kaksteist, nagu nemad harjunud on. ma alguses ikka püüdsin siis seletada, et khmeeridel algab uus aasta sel kellaajal, kui Buddha ilmus. See on mingil suvalisel kellaajal hommikupoole. tegelikult ma täitsa teadsin seda kellaaega, aga taas on meelest läinud.
igatahes peab juba homme hommikul panema oma kodualtaritele kõiksugu puuvilju ja maiustusi.
On see pagana Buddhapoiss ikka õgard. Kõikide majade väravas on altarid lookas süügipoolisest. Annab tal alles vitsutada. Õnneks aitavad teda kohalikud rotid ja lehmad.
Veesõda ja beebipuudritrall saab ka homme hoo sisse.
Tasahilju tehti küll juba tänagi algust.
Linda käis ja määris Tyydi valgeks. Tyydile Linda meeldib, aga kahjuks on Linda taxigirl ja selliseid tüdrukuid ei saa tüdruksõbraks võtta. Uhkus ei luba valgete poolt lörtsitud neiusid kosida.
 Saiha ka täna jälle naist ei võta!
Talle tundub taas, et Sisi petab teda. Taaskord olla plika kuskil kellegi teise motoga sõitnud. Ja taaskord võitis ta, et need olid sõbrad. ma õel ja elu näinud memm, soovitasin kaval olla ja minna mõnikord õhtul, kui tüdruk teab, et poiss on raudselt baaris rakkes, talle ette helistamata külla. ja nii kohe  mitte vaid korra. Vaid ikka mitmel korral ja suvalistel aegadel. Kui on jama majas, siis jääb nagunii vahele, kui pole, siis ilmselt toimuvad pulmad millalgi.
loodan, et pole siiski mingit jama, sest seda murtud südant, mis siis olema saab, ma küll ei viitsi näha.
 Aga aasta algab tõesti vahvalt.
'Saatsin just venkud seitsme tuule poole. kell üksteist õhtul tahavad nemad odavat õlut. Dollar olla õlle eest palju makstud. Ma olin karm mutt ja teatasin, et praegu pole viis pöeva isegi happy houerit, mis kurat vigisevad. kerigu poodi odava õlle järgi kui tahavad. Solvusid, aga mul savi..
 Vihmahooaeg kuulutati vist ka täna ametlikult alanuks. Õhk on nii niiske, et lausa tilgub. Müristas terve hommikupooliku ja nagu tavaliselt, siis vihm tuli täpselt grilli ajaks. Tore, et ka sel aastal on sadu nii täpselt ajastatud. Õnneks oli sadu lühiajaline.

kogu Cambodia tundub olevat kaotanud oma uudsuse.

'

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar