esmaspäev, 14. aprill 2014

HEAD UUT AASTAT!
 Nii, nüüd on ta siis tulnud!
Vist tuli öösel, kuskil nelja paiku, nagu ma kohalikest aru olen saanud!
Igatahes, kui mina tööle jõudsin, oli altar puuviljadega juba püsti ja poisikonnad oma hommikupalvuse just lõpetanud!
Ja homme hommikul kauplesid kõik end pagodasse minema.
Saiha tahab juba kell seitse minna, Tyyt ja Chay kell üheksa.
Olen lahke ema ja lubasin. Mingu pealegi. Nii palju on igasugu jamasid, et las palvetavad pisut ka mind puhtamaks.Kkahtlen, et nad seda teevad, aga lootma peab. Eks nende elu ja edu sõltub natuke ka minu edust. Baari lubasin tasahilju avada kella kümne-üheteistkümne paiku.
Ega enne suurt mõtet polegi. Ma ise tiksun  siia ka kümneks, ja Saiha teeb turutellimuse siis, kui pagodast tagasi on.
Ma ise saan ka tsipake kauem magada, ja äkki isegi koristan kodu.
Saiha muide võtab jälle naist tänase seisuga
. Mõte liikus vist öösel taas positiivsele poolele! Igatahes on Sisi pühade puhul siin ja ma proovin talle mitte nägusid teha, nagu Saiha noorem vend Veasnaly.
See teeb poisi pruudi peale selliseid nägusid ja krooksuvaid häälitsusi, et lase olla.
Talle kohe üldse ei meeldi vanema venna valik.
 Aga pidustused on siis täiea hoos!
Mul istub baaris selline kamp läbrustajaid, et lausa lust. terve kolmandik klientide alast on tagurpidi pööratud. Õnneks pole khmeerid koonerdajad. Tulid lauamaksuga, aga maha istudes hakkasid kohe ka agarasti baarist ja köögist lisa tellima. Eks selle nimel kannatan korralageduse ära.
Ja tegelikult - mida viriseda. Alles eile kurtsin, et päevad on nii ühenäolised.
Kes loomulikult selle hooaja veel viimase koore riisumata jätab, on meie bisnesmen AKaido. Eelnevalt suutis ta oma ainsa elatusvahendi siin maal - skuutri- töökõlbmatuks taas muuta. Ja nüüd ei saa seda kuidagi käima. Selle asemel käivitab alkoämbreid.
Olgu Buddha mulle taaskord armuline tõetera väljastamise eest, kuid nii see on.
Kui need pühad kord läbi saavad, algab kuue kuune tiksumisaeg. Mis tähendab seda, et igaüks vaatab ise hambad risti, kuidas kuu lõpul kõik arved aetud saab.
Minul on igal juhul plaanis kasvõi tiritamme tehes veel paar khmeeri lauda täna-homme sisse saada. Tulgu nendega pappkarpe ja plasttopsikuid ühes kasvõi mustmiljon.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar