pühapäev, 27. aprill 2014

Kui pole probleemi, siis tekitame.
Jutt pole muidugi mitte minust - mul on isiklikke probleeme praegu nii palju, et võiks tasuta kõigile tuttavatele jagada ja ikka jääks neid ka enda kanda kuhjaga.
Jutt hoopis poistest taas.
Tyydil ilmus mõned nädalad tagasi siia mingi sõber maalt. No ilmus, siis ilmus. Tyydil ennegi neid sõpru siin külas käinud. Ja mitte ainult Tyydil. Saihal elas sõber Tšomrong eelmisel aastal lausa kolm nädalat meil baaris. Aitas natuke tööd teha ja vastutasuks lubasin ma neil ka ringi hulkuda Sihanoukvilles.
Nüüd siis tuli Tyydil sõber maalt külla. Käisid ikka õhtuti väljas ja vahete vahel lubasin ka päeval linna peale. Siis aga tuli jutu sees välja, et sõber jääks hea meelega linna tööle, mitte ei läheks maale riisi kasvatama tagasi. Ma õtlesin kohe ära, et madalhooaeg on käes ja mul pole staffi juurde tegelikkuses vaja. Pole ka raha et palka maksta. Seda enam, et poiss ei räägi inglise keelt. Polnud nagu midagi poistel sellest. Hoopis arutati, et las ta olla siin jõudumööda abis söögi eest. Samas õpib ka keelt ja siis sügisel ongi stafiks kõlbulik juba. Võtsin seda arvesse, ei ajanud teist tööga taga ja ka hommikuäratus ei puudutanud teda. Muide - ma ei tea siiani ka ta nime.
Natuke ta mulle ei meeldi - aga see on selline minu kahtlus, et ta eriti aus poiss ei pruugi olla. Pigem selline endale mehkeldaja. Aga eks nad on enamus sellised.
Juba paar päeva tagasi soovitas Kobra mul poisi suhtes tähelepanelik olla. Saihad pole ja Kobrale tundus, et poiss teeb natuke vahelt rannas. Hoian siis nüüd silmad lahti ja pean tasahilju arvestust, mitu õlut lauda  reaalselt laheb ja mitme eest raha tuleb.
Tundub muidugi, et noormees on ära tabanud selle, et ei saa ikka näpata ka siis kui Saihad pole, Kobra ei lase.
Täna hommikul hakkas tagatoas igatahes miski suurem sõnavahetus. Ja paganad patravad nii kiiresti kui vihased on, et võimatu on aru saada, mis teema on.
Panin Chayl "näpud sahtli vahele" ja lasin end valgustada. Selgus, et ikka ei meeldi poisile, et raha ei anta. Tahab niisugust töökohta, kus palka makstakse. No milles küsimus, mingu otsigu siis!
Aga ei! Tema tahaks meil raha eest töötada. Ja kukkus selle pärast kobraga õiendama. Eks seal oli vist teema alguses ka selles, et Kobra käskis tal midagi teha, mis poisile vist ei meeldinud ja ta hakkas vastu. Et raha ei saa, miks ta peab siis koristama jne, jne. Kobra tuletaski talle siis meelde, et kokulepe oli söögi ja öömaja eest töötamine kuni järgmise hooajani. Aga ei meeldi see kokkulepe enam mehikesele. Nii ta nüüd siis vehkiski linna peale endale uut tööd vaatama. Et kui leiab, siis enam siin ei aita, ainult magab siin, ja kui ei leia, siis ikka elab siin, ja aitab baaris ka, ha-ha-haaaa!  Hea loogika! Ärgu isegi lootku, et lasen tal sel juhul baaris ööbida. Poisid, seda siis Chay ja Kobra, kahtlustavad, et kuna see sell on rahatu, siis võib ta ka vargile hakata meil. Tuleb valvel olla.
Praeguse seisuga tuli igatahes linnast tagasi vaid Tyyt. Äkki saigi mehike mingi tööotsa.
Ausalt öeldes ei ole mul kahju kui ta mujale läheb - ei ole see eriliselt minu staff. Pigem olen ma nõus tagasi võtma Sna või Hongi.
Aga eks siis vaatame, mis üllatusi see tänane päev veel tuua võib. Ilmselt tuleb veel sõnelust, kui poiss ikka siia peaks jääma.
 Kobrast on aga kujunenud meil päris lojaalne mees. Aga temast kirjutan ma kunagi eraldi loo juba pikemalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar