pühapäev, 7. aprill 2013

Kui palju on maailmas kaduvaid asju?
Ma ei mõtle lihtsalt tarbeesemeid, mis nagunii alatasa omanikku vahetavad, või sokke, mis paarikaupa pesumasinasse lähevad, kuid väljuvad järjepidevalt ühekaupa.
Meil oli siin üks vanimaid baare-majutusasutusi "Monkey Republic", ja nüüd teda lihtsalt ühel hetkel enam pole.
Lihtsalt ühel ilusal palaval hommikul, kui meie baari värvisime, hakkas teiseltpoolt võsa meile paistma võimas suitsusammas. Algul arvasime, et uuel ehitusplatsil põletatakse prahti. Aga kuna see suits oli kahtlaselt paks ja tundus tulevat hoopis "Beach Roadi" poolt, helistasin igaks juhuks hotelli.
Selgus, et selleks ajaks olid maha põlenud juba "Dive Shop" ja "monky teine osa oli kohe-kohe minemas.

Kui kohale jõudsin, olid ka kõrvalolevad baarid-poed leekides. Kokku siis siis kohta. Palavus oli meeletu. Meie omad kastsid aina "Roadi" palmikatust, et see tuld ei võtaks. Läks õnneks, ei süttinud.
Aga nüüd lihtsalt enam kohta pole. Midagi sellist kindlat ja tavalist lihtsalt hävis tules.
Samasuguseid hävinguid juhtub viimasel ajal lihtsalt igal sammul ja iga asjaga.
Kummaline!
Olin alati Reiksis nii kindel, kuni ühel hetkel ta oma napsutamiste käigus ka enam koju jõudma ei hakanud. ja hommikul tulles polnud seda nägu, et oleks öö veetnud kuskil palmi all. Ei! vastupidi, oli vägagi puhanud olemisega.
Plaks! Ja usaldus oligi katki! Seda aga ilmselt ei saa miski nipiga enam päris terveks. Nüüd on lihtsalt nii, et isegi kui keegi helistab, siis pole ma kindel, kas mitte pole selleks keegi, kes uurib, millal härra jõuab. Samuti ei usu ma ka seda, kui ta ütleb, et läheb sõpradega välja, või, et üritab tsüklist välja tulla saarele sõites.
Kurb! Kuid kadunud on minu jaoks midagi väga olulist. Ja seda, erinevalt "Monkeyst" üles ehitada on juba tunduvalt raskem.
Olin ka täiesti kindel, et mu staff on lõpuks ideaalilähedane. Kuni uhel hommikul selgus, et Saiha telefon, mille jaoks ta oli viis kuud raha kõrvale pannud, ning väga tükk aega hoolega valinud endale, et saada just sellist, mida ta tahtis, on magamise ajal ta kõrvalt varastatud.
Nagu kiuste, polnud sel ööl elektrit ja kaamerad ei lindistanud. Tegelikult ei varastatudki öösel, vaid hommikul kella 7-8 vahel. Ja keegi ei näinud kedagi. Poiss on nii vihane, et peatas töö. Kui kauaks, ma ei teagi. Nii olen ka ommendil ilma, oma parimast stafist. Kui ta ikka tuleb tagasi. Seda ma vähemalt väga loodan!
Jäänud on vaid Chay, Jaja, keda Saiha kahjuks varguses kahtlustabki, ja Hong. Ka Khamera on rivist väljas, sest tegi motoga päris tõsise avarii ja on haiglas. Õnneks küll luud-kondid terved, aga silm vigastatud ja nägu puru.
Kõik kindel on ühel hetkel kadunud, või katki!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar