kolmapäev, 10. aprill 2013

Jälle on vist kättejõudnud aeg, et pekske mind, nii nagu jaksate. Kõik, kellel on paha tuju, või midagi sitasti läinud, elage rahulikult minu peal välja. Eks ma saan hakkama :(. natuke õnnetu ju olen, aga see ju mu oma asi. Esiteks valutab mul kõrv, ja koos sellega ka kogu pea. ja, et ma mitte ei saaks rahulikult haige olla, korkis boss ruttu õllepurgi lahti. Nii vahva! Ega ta ei keela mul koju minna ja haige olla. Kus sa sellega. Saihal varastati telefon magamise ajal ära, ja et arvatavasüüdlase peale ei saa viha välja valada, siis ütleb ta minule igal võimalusel midagi halvasti. Tore! Oleks Khamra tööl, siis ilmselt sõimaks ka tema mind selle eest, et motoga avarii tegi ja nägu puru on. Nii, et rahvas, andke täiega!!
Muidu on ikka tore. Jätkuv kuumalaine ajab hulluks. Sooja on jätkuvalt +40 ja vihmapilved ainult tiirlevad silmapiiril. Täna, kui kõrvavaluga vahepeal päeval koju läksin, olin täiesti kindel, et kohe tuleb äike. Pilv oli tohutu ja välku sähvis ka südamest. Kuid võta näpust, pilv läks joonelt Sihanoukvillest mööda. Tore on ka see, et viimasel ajal pole pea aegu üldse elektrit. Nii ööl kui päeval on katkestused. Kõikjal üürgavad generaatorid. Majades muidugi neid enamikul pole ja nii tahab kuumus tappa.
Ega rannas ka kiita pole, õhk seisab täiega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar