neljapäev, 24. jaanuar 2013

Läksin eile õhtul täiesti lambist Khemeraga nii riidu, et jumal teab, kas ta täna edasi töötab.
Lihtsalt jooksid kõik pisiasjad äkitselt kokku ja paisusid suureks.
Esiteks on ta peale enda toodud kahe sõbra järjestikust lahtilaskmist nats solvunud minu peale, sest eks temalgi oleks siis oma osa olnud kõrvaläri tegemistes. Ja kuidagi laisaks on ta ka vajunud, pole enam see endine Khemera. Teised töötavad igal ajal kui vaja on, temale tuleb lausa aeg-ajalt meelde tuletada telefonitsi, et tööpäev algas tund tagasi. See hilinemine on nii mõnigi kord ajanud Jajad juba närvi. Kööginaised kaebavad ka kogu aeg, et Kham ei korista enda järelt, kui midagi teeb. Minul viskas tegelikult juba üleeile natuke üle see, et nagu on grill tagasi sisse veeretatud, sebib tema endale mingi tüdrukuteseltskonna keda asuda ära rääkima. Teeb tasuta shotte välja jne. ikka minu arvelt. Olen oma sada korda talle öelnud, et tasuta shotte on vaid 1 inimese kohta õhtu jooksul, ja ka vaid siis kui inimene tellib ka söögi, mitte õlle ainult. No ei jõua poisile see kuidagi pärale. Eile oli taaskord juhus, kui ta kinkis minu välgumihkli mingitele Austraalia plikadele. See pole tal esimene kord, aga seekord juhtus see olema Vietnamist toodud välgukas. Vihastasin, nii, et silme eest oli must, kurat küll, ma ei osta endale iga päev sellepürast välgumihklit, et tema neid ära kingib. Käskisinminna ja tagasi tuua. Tõi mulle hoopis nurga pealt poest uue. Karjusin lausa ta peale, et olgu olla minu isiklik välgukas tagasi, ja kohe. Selle peale istus ta moto selga ja põrutas koju. Pärast poisid arvasid, et äkki nii ongi parm. Eks vaatab, mis täna saab. Igatahes arvavad teised, et ta ilmub õhtuks välja. No elame-näeme.
Nüüd igatahes pean igaks juhuks stafi tööajad ümber mängima, kui ta siiski ei tule. Tegelikult on see üsna lihtne, sest millegipärast on ilm kohutavalt tuuliseks pööranud, nagu oleks juuli kuu ja madalhooaeg. Vihma kipub ka sadama kohati. Kummalne!?!
Poiss jõudid ka pealinnast uute päikesevarjudega õnnelikult kohale. Täna panime randa välja juba. On teised sellised vikerkaarevärvilised :). Aga kuna päikest pole juba mitu päeva, ei saa testida ka, kas tuleb rohkem rahvast istuma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar