laupäev, 20. juuni 2015

Hämmastav, kui hästi oskab Cambodia õpetada ennast vihkama!
Kolm aastat tagasi oli kõik hoopis teisiti.
Nüüdseks ei salli ma praktiliselt siin enam midagi.
Pereelu lõhkusid imekiiresti alkohol ja litsid!
Litse vihkan lausa niimoodi, et kõigile, kes letti ette lartsatavad istuma oma võltsnaeratusega, näitan imekiirelt koha kätte sellega, et ma lihtsalt ei näe neid. See tähendab, et sel momendil, kui mina olen baaris, kohalikke libusid ei teenindata. Minu poolest võib Reiks selle peale kasvõi tiritamme kasvatada - libusid minu jaoks klientidena ei eksisteeri.
Valgeid rõvedaid isaseid seksituriste vihkan aga selle eest, et nad on lollid ja nõmedad. Ainult loll tassib koera baari eest ööpimeduses minema. Või jookseb mööda randa ja tulistab sõpru rakettidega. Korra üks loll pani lausa raketi endale püksi ja siis vajutas päästikule. Munaputru olid ilmselt püksid üsna täis, sest peale lasku kimas mehike kiljudes merre :)
Täna jalutab üks topakas õnnelik irve näos ladyboyga ringi. Poisil on võltstiss lausa D-korviga ja tagumik teeb kaheksaid. Aga valge elevant ei saa essugi aru, muudkui pigistab poissi strateegiliste kohtade pealt, endal ila suunurgas, nagu .......
Jooksuaeg!
Tänu jooksuajale tõmmatigi Kusti ära. Muidu ta magas ikka baaris, aga nüüd õues,, nina "Dolphini" poole. Õnnekombel tõi üks kena inimene (kohalike valgete hulgas on neid rohkelt, vastupidiselt maad külastavaile turistidele) Kusti tagasi täna hommikul. Nüüd on väike "naistemees"  baaris ketis, sest kui esialgne rõõm koju jõudmise üle lahtus, lasi ta kiirelt varvast taas "Dolphinisse" Pagana "Jänesetäkk", paras turistidega koos landile saata. Hea meel on ometigi, et tagasi teise sain.
Nii, nüüd on selge, miks ma valgeid lolle joodikuid vihkan. Sest nad ei tea, kuidas mõni nende arvates vahva tegu, võib teistele haiget teha.
Mul on siin olemine lausa nii vastumeelseks muutunud, et vihastan iga pisemagi asja peale.
Jäämees, s.t. loll, kes hommikuti kööki suuri jääkuubikuid toob, sai täna selle eest, et ei suuda iseseisvalt isegi väiksematki asja otsustada.
on madalhooaeg ja jääd, nagu kõike muudki, kulub poole vähem. idioot näeb ju ometigi, et külmakast on jääplokke nii täis, et juurikad enam vaat, et ei mahugi. Jäta siis üks hommik see kuramuse jää toomata lollakas. Ei ta pressib või kasti pooleks, et taas sinna jääplokk juurde suruda.
Ma tõesti vihastasin nii, et kähvasin kogu stafi kuuldes talle, et sellise mõtlemisega, nagu seda kohalikel on, ei saa see maa kunagi rikkaks. Ja selle pärast Tai ja Vietnam neid lüpsavadki, et nad on niii lollid Meie lambaantsudel olid suud väga kõverad selle peale, et pidasin kõrvalriike neist paremaks igati. Aga tegelikult nii tundubki mulle hetkel.
No võta kasvõi need rannas vidinatemüüjad - masaazipakkujad. Suu punane nagu suti sitaauk, küüned lakitud, mis sellest, et paksult alt musta täis, hilbud seljas nagu mardisandil, näpp küünarnukini ninas kolle loendamas ja samal ajal iniseb veel kliendile guuud mazaaaaaaz. Mine metsa! selline vaatepilt, et lase olla! Ning surmkindlad on need jubedikud ka selles, et kaks valget tahavad ilmtingimata kaheksakäelist masaazi ja on veel lisaks sajajalgsed kah, sest neile pakutakse vähemalt miljon korda käepaelu.
Ma nii ootan Eesti sõitu!
Äkki rahunen taas maha ja kõik saab korda.
Reiko koha pealt muidugi ei tee mingeid ennustusi.
Peale esimest-viimast vääratamist, on asi praegu normis, aga kunagi ei tea, mis järgmine tund võib tuua.
Järjepidevalt ei suuda ma kodus magama jääda, kui ta jääb üksi baari sulgema.
Usaldamatus on visa taanduma, ning olgem ausad, see, et ta kohe tagasi jõudes taas purju jõi, seda usaldust nüüd küll ei aidanud taastada. Hoopis vastupidi - nüüd tean, et ta võib iga hetk taas kõik vastu taevast lasta!
Kõige hullem on kõige juures pidevad peavalud. Olen sellega juba nii harjunud, aga ikkagi....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar