kolmapäev, 14. august 2013

 Blogin ühe käega, sest olen nn. kohalikus kipsis. Ehk siis on mul puruks parema käe kämblaluu väikese sõrme pool osas. See siis tähendab, et doktorihärra ei pannud millegipärast kätt kipsi, vaid andis salvi haige koha peale määrimiseks ja käetoe.
 valutab käsi muidugi siiamaale. J a sellest, milline muhk mul vastu seina lendamisest kuklas oli, ma parem ei räägigi. Oleme jõudnud siis vägivalla etappi. Eks olen ju ise süüdi, nagu mulle on korduvat selgitatud. Pole vaja keelata teist inimest, kui ta armastab alkoholi. Veel vähem tohib selle pärast riidu üles kiskuda. Eks selle pärast saingi siis nüüd üle ootuste kõvasti peksa. Nädal aega elasin ja käisin tööl paistes käega, sest lootsin, et läheb üle. Lõpuks, kui asi ikka väga hulluks läks vedas Khamra mind kohaliku arsti juurde, kes pildid tegi ja luumurru tuvastas. Ahh jaa enne käisin ikka veel oma muhuga arsti juures,  see tuvastas mul  peapõrutuse. See läks õnneks üle nädalaga, kuigi peavalud on ikka alles.
 Kodust kolisin ka mõneks ajaks minema, aga nüüdseks olen jälle tagasi. Härra lubas joomisele selja pöörata - kuid seda on mul iga kord aina raskem uskuda. Ilmselt tuleb nüüd augusti jooksul  postitusi tunduvalt vähem olude sunnil. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar