neljapäev, 15. august 2013

"Keha rakud reageerivad sellele, mida me mõtleme. Me suudame kontrollida oma mõistuse abil keha tööd ning suudame ka juhtida oma mõtteid. Positiivsete mõtetaga suudame oma immuunsussüsteemi tugevdada, samas negatiivsed nõrgendavad seda. On isegi tõestatud, et see, mida me räägime ja milliseid sõnu me kasutame, suudab muuta meie füüsilist heaolu."
Ma peaks kuidagi üritama hakkama saada oma hüsteeriahoogudega. ma ju ometi tean, et ka see pidev hüsteeritsemine, kahtlustamine ja teineteisele halvasti ütlemine viib kodutülideni. Aga ma ei suuda kohe kuidagi rahulikuks jääda peale seda kui khmeerilitside troika taas randa võtab vüisata. Eili kordus siis sama. Reiks oli just läinud laua juurde soomlastega jutustama, ning mina kõigutasin niisama jalgu leti ääres, kui plikad välja ilmusid. Ja egas siis niisama ilmuta. Meie baarini jõudes võetakse tempo nii maha, et kui kiirkõndimise asemel tehtaks aegluskõndimise võistlusi, oleks need kolm vaieldamatud favoriidid. Kahjuks läks neiude venimine eile korda vaid mulle, reiks ei pannud neid jutuhoos tähele enne, kui olin talle läinud ütlema. Siis oli kolmik aga juba sammu kiirendanud ja paistsid vaid seljad. Ometi piisas mulle vaid nende nägemisest, et terve eilne õhtu taas rikutud saaks. 
 Muidu kulgeb elu momendil tasakesi. Korteriomanik pole siiani suutnud end kokku võtta, et lasta remontida läbijooksev katus. Kuna olen ühekäeline, siis ei saa muidugi midagi küll kodus teha, kuid ometi isutab hirmsasti väikese remondi läbiviimine. Seinad on ju veest triibulised ja vajaksid hädasti uut värvi, samuti peaks Kata toa korda juba seadma. Eks tuleb veel kannatada ja tegeleda hoopis enda positiivsuslainele häälestamisega. Äkki hakkab ka Sihanoukville mulle uuesti meeldima

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar