neljapäev, 9. mai 2013

uus poisteklui liige ilmus välja. Nimeks poisil Hansam esialgu. Eks kunagi panen ka pildi üles, ning ilmselt ajapikku saab selgeks, mis ta päris nimi on. Seda loomulikult, kui ta paigale jääb.
Uued naljamängud on ka olemas. Minu poolt saab ilmselt naljamänguks see, et võtan ükspäev kätte ja kirjutan raamatu "Kuidas viia elukaaslast enesetapuni". Pealkiri on rabav - eks ole! :) Aga ärge nüüd pablage, ma ei plaani enesetappu - pigem mõrva, kui neiu ei jäta telefoni rahule ja Reiks samuti.
Igatahes vallandus meil üleeile õhtul taas tüli. Teemadeks ikka joomine ja see naisolevus.
Poole tunni jooksul, mis Reiks läks koju ja kuni mina järele jõudsin, oli härra end purjuseks joonud ja magas diivanil. Telefon, ning neiu telefoninumbrid paberil kenasti kõhu peal. Kui äratasin ta üles, teatas ta mulle unesegaselt, et ära Ailile ütle, et numbrid on paberil. Noh, mulle oli see sama hea, kui härjale punane rätik. Ja tüli algas......
Ma ei usu siiamaale, et ta tahtis sellega mulle nalja teha. Ja et lihtsalt tahtis näha, kuidas ma reageerin. Reageerisin küll, aga teistmoodi. Lihtsalt naljasoon puudub sellise asja jaoks. Nõõdseks olen andnud lubaduse, et püsin siin, kuni järgmise naljani ja siis on kõik.
Aga järgmine tore nali ootas juba täna hommikul rannas. Õnneks ei pea ma sellise nalja peale ära sõitma, sest see on haige nali.
Meil on nimelt välja ilmunud härra perenõustaja-suhtekorraldaja-kõiketeadja.

Eks ma olen tal pidevalt ju hambus olnud, sest ütlen välja mida mõtlen. Ka üritan ma igati takistada neil sõpradel Reiksi täis joota, et siis baari arvel pidutseda. Olen ju seda nii mõnelgi korral tabanud. Praegugi seisab laual üks arve, millel maksmata lõbusate tüdrukute söögid. Välja tehti, aga pärast ei tunnistanud keegi, et just tema sõbranna kõhukese täis sõi. Küllap loodeti, et eks Reiks pigistab vindisena neiude koha pealt silma kinni, ta ju isegi neid tasuta kostitanud hea ja paremaga.
Noh, see selleks.
Igatahes olid härrad eile taas vaevunud ka meie baari külastada, ning ka meie järgi pärinud. Meie olime kodus, et arutada lahti Reiksi naljast tekkinud pundart. Saiha siis teataski, et me ei tule randa, kuna meil on suur probleem seoses khmeeri st tüdruksõbraga ja alkoholiga. Selle peale oligi suhtekorraldaja-perenõustaja teatanud, et probleemiks on hoopis see, et Saiha olla minu armuke. No anna kannatust!
Hea, et poiss sellise jutu peale tal kõri läbi ei lõiganud. Palusin lihtsalt täna sellisest mehest eemale hoida, kes selliseid jutte levitab.
Nüüd vist tean, ka miks nii mõnigi veel eelnevalt on meie perenõustajat püüdnud iga hinna eest vältida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar