pühapäev, 10. märts 2013

Ha-ha-ha!!!!
Poleks uskunud, et vanamutt kahekümneste noorukite seas veel nii populaarne on!
Sain eile päris tubli suutäie naerda!
Stafid (hommik ja õhtu) ikka veel kergelt sõjajalal, eriti Mapid kahekesi. Ja, et ikka asjast täit ülevaadet saada, mis toimub, meelitasin eile Õhtuse stafi "Gabbage Gardenisse" sööma. Söömise käigus ju kergem neid pinnida, mis siis ikka tegelikult lahti on. Ja, mis selgus - Mapid üksteise peale armukadedad.

Enne oli Jaja see, kes oli omast arust minu lemmik, sest ta oli uustulnuk ja selline abivalmis alati, nüüd kui tuli nooruke Hong, läks Jaja kadedaks, et, miks Hong kogu aeg minu läheduses tiirleb ja tähelepanu otsib. No sain ikka naerda, kuigi, eks asjal tõepõhi all, väike Hong tihtipeale mulle motojuhiks ja kui enne tegi Jaja mulle süüa, siis kuna nüüd on grilli taga Hong, siis sokutab tema mulle igatsugu suutäisi. Ohhhh, häda selle poisteklubiga. Üritan süüdseks ikka ühevõrdselt kõigile tähelepanu pöörata, eriti Mapidele. Teised tibake vanemad ja vist eriti ei võitle esikoha pärast. Pealegi olen neile selgeks teinud, et kõik on ühtemoodi lahedad. Eks Mapide puhul mängib natuke rolli ka keelebarjäär ja haridustase. Mõlemad ju pole koolis käinud ja kirjutada ka ei oska.
Aga äkki rahunevad nüüd maha mõlemad. Olen ikka eelnevalt kartnud, et mingil hetkel sattub saiha tõrjutud positsioonile, sest teda me eelistame Reiksiga ikka ilmselgelt teistest rohkem. Aga ilmselt on ülejäänud aru saanud sellest vanima töötaja staatusest.
Muidu kulgeb ülejäänudelu rahulikult. Eestlasi tuleb ja läheb. Praegu juba rohkem küll läheb, sest hooaeg ju lõppemisjärgus eurooplase jaoks. Mel aga tänavapildis üha rohkem näha hiinlasi, filipiine ja vietname.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar