laupäev, 2. veebruar 2013

Nii! Kuna eile algas neli päeva kestev vana kuninga "Grillimine" ehk põletamine ja rannas valitseb muusika asemel meeldiv merekohin, otsustasin panna kirja möödunud nädala tähtsündmused. Ennetavalt olgu mainitud, et baari omanik ei tea asjast midagi, ja otsuste tegemisel on temast mööda mindud tema enda tekitatud põhjustel.
Esimene naljaks sündmus siis randa ilmunud "Barbie". No pritsib tema suust ikka vahvaid kilde teiste jaoks. Ise veel uhke ka. Olin siiani arvamusel, et blondiinianektoodid on lihtsalt ülepakutud elujuhtumid. Kuid ei - on ikka ehedaid pärleid ka, kes tõesti lippavad trepist alla postkasti juurde, kui mobiilile ilmub teade, et teile on uus kiri postkastis :)! Lahe selle juures on veel see, et tal Ken ka kaasas. Ikka selline tõeline Ken :)!
Teine tore lugu on Saihaga!
Ta on meil ennegi sellist "plikat" mänginud, et äkki ei saa naljast aru jne. Aga siis saab jälle natuke räägitud ja selgitatud talle, et asi oli nali, ning poiss rahuneb maha. Nüüd aga hakkas jälle eile peale lõunat pirtsutama, et ma olla teda laisaks ja lohakaks nimetanud :). Tegelikult ütlesin, et kuna mõni meist valgetest on järjepidevalt "töövõimetu", siis pean ka Chay välja õpetama kassas töötama. Poisid küsisid, et miks ja ma viskasin nalja, et Saiha on laisk. Sellest piisas, et ta mossitama hakkaks õhtul. Tunnen teda nii kaua, et taban ära, kui miski on viltu, aga ega ta arupärimisele ei vasta ju. Kui lõpuks põhjuse teada sain, ajas naerma, kuid seekord olin ma tööst nii tülpinud, et ei viitsinud talle seletada, kui loll poiss ta on. ja siis hakkas ta veel eriti pirtsutama, kui nägi, et ma ei tee temast välja ja räägin hoopis eestlastega kogu õhtu. No lõpuks läks ikka nii marru, et ronis poiste tuppa nutma ja asju loopima. Pagan, siis jagasin ära, et tegemist hoopis kadeduseussiga. Olin terve nädala hoopis "minimapile" rohkem tähelepanu pööranud ja meie raudvara unarusse jätnud. Polnud teda ka piisavalt kiitnud ilmselt. Oh sa heldeke!! Mul oli ikka nalja nabani! Läks mehike lõpuks asju loopides ja pillides koju, väites, et on jube kõhuvalu. Täna hommikul oli ilusti platsis, tõi kasuemale kommi ja puha. Eks torm on möödunud selleks korraks :) Küllap arvas, et sai ikkagi piisava tähelepanu osaliseks.
Nõõd siis aga põhisündmusest eelmisel nädalal.
Peategelaseks meie Khamera!
Ühel õhtul, kui rand päris rahvast täis oli, hakkas üks seltskond äkki tellima õlletorne. No näitan pildil siis kohe ära, mida see torn endast kujutab.

Sellel pildil siis Hong, ehk "Minimap" koos "Ankori" torniga, kuhu läheb kenasti kolm liitrit kesvamärjukest.
Terve õhtu käis nende tornide täitmise ja lauale tassimisega kõva vemmeldamine. Õhtu lõppedes tõi Kham mulle kenasti arve viiele tornile. Mõtlesin küll endamisi, et miks mulle tundus, et torne oli rohkem, aga lõin siis käega, et küllap ikka tundus lihtsalt. Pealegi olin ju pool õhtut üle leti rahvaga laterdanud, võib-olla lihtsalt vaatasin üht torni kaks korda, või mida iganes.
Järgmisel hommikul tahtis Hong mulle kangesti midagi sosinal rääkida, aga inglise keelt on tal kehva ja ta loobus. Küll aga tormas ta kohe, kui Saiha tuli, viimasele seletama midagi. Astusin juurde ja siis sain aru, et jutt eelmise õhtu õlletornidest. Küsisin Saihalt otse, et kas jutt sellest, et ka Hongi meelest oli torne rohkem kui arvel näidatud. Nii oligi, poiss väitis, et Kham oli omale kantinud torne, sest oma tuttavad olid lauas.
Midagi, hakkasime eelmist õhtu kaamerate lindistust läbi vaatama. Esialgu tuli ikka viis torni. Lõpuks vaatasin õksi hästi aeglaselt kogu õhtu labi ja ei - oligi kuus torni. Lihtsalt kaks korda läksid kaks torni üheaegselt välja. Ning korra ka kaks torni ühe drafti alt. Sellepärast ei pannud tähele, et oli kaks. Okey, vähe sellest, kontrollisin ka kõik tšekid üle, etst kaamerast oli näha, et välja läheb kohe õhtu alguses kaks ämbrit, kuid millegipärast ma neid ei mäletanud arvetelt. Ja nii oligi, jälle kirja panemata Khamera poolt.
Olin jummala keeletu. Alles oli meil temaga pahandus ja sai ta tööle tagasi võetud, ning nüüd jälle ja veel hullem asi. Ülejäänud poisid olid jube vihased ta peale.
Järgmisel hommikul olid kõik neli (Chay, Saiha, Jaja, ning Hong) varakult neljakesi ümber laua, et aidata mul otsustada, mis teha. kas lasen poisi lahti, või mitte. Lõpuks otsustasime, et jälgime teda õhtul tööd tehes. Sel õhtul oli kõik korras - ei mingit äri. Kuigi tundus, et Kham vist aimas, et midagi on õhus. Järgmisel hommikul olid poisid jälle "ümarlauale" kogunenud ja tulid lagedale otsusega. Mina lähen koju, nemad seavad Khami valikute ette: 1)Hakkab tööle hommikuses vahetuses.
2) Töötab edasi õhtul, arvestades sellega, et teda jälgib mitu silmapaari, ning väiksemagi kahtluse korral töö stopitakse poise endi poolt.
3) Läheb kohe päevapealt minema.
Mina saabusin tagasi baari kella viieks, kui talle oli kohtuotsus teiste poolt ette loetud. Tulemus: Kham töötab, õhtuses vahetuses. Siis tuli minu kord temaga rääkidaja poiss ära kuulata. Vabandas ette-taha ja selgitas, mis teda nii tegema ajendas. Olin kaks päeva põdenud ta sellist tegu, aga, et inimesele tuleb veel korra üks võimalus anda, siis nõustusin ülejäänud stafiga ja lasen tal edasi õhtul töötada sellel tingimusel, et ei mingeid jamasid rohkem. Ning kui tuleb jama, saavad sellest teada ka ülejäänud rannabaarid. See tähendab temale muidugi töö lõppu rannas!
Eks nüüd elu näitab, kas kasvab temast staff, keda saab ka usaldada lõpuks.
Nii, aga nüüd lähen koju magama, sest minu asetäitja-pirtsutaja saabus tööle tagasi, et mule ka vaba tunnike võimaldada. Eks paistab milline õhtu täna ees ootab!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar