laupäev, 6. oktoober 2012

Olen oma lemmikstafis eile õhtust saati sitaks pettunud.
Mis pettunud, lolliks tehtud hoopis! olen talt kümneid kordi küsinud kanepisuitsetamise kohta, sest tean, et tal liigub seda kraami - ja iga kord on vastuseks olnud ei, kunagi tõmbasin, nüüd mitte, sest mul on maoga probleemid. Ei uskunud ma plikade juttu, kui need mulle rääkisid, et ta igal õhtul teeb suitsu, ning vaidlesin Reiksile vastu, kui viimane teatas, et ta nägi, kui Saiha kanepit tõmbas.
No ei saanud ju võimalik olla, ta ütles, et ei tõmba! no olin ikka pagana loll, loomulikult tõmbab, ise nägin ka eile kogemata pealt! No tehtigi mind lolliks! Huvitav, kas ülejäänud plikade jutt, mida ma lihtsalt ussitamiseks pidasin, vastab ka äkki tõele. Äkki oli ikkagi tema see, kes veini peitis ja äkki teebki iga asjaga vahelt??
Ma ikka ei taha uskuda, meil oli eile päris suur tüli. Arvasin, et põrutab taas minema ja seekord tagasi ei tulegi. aga oli olemas, ainult ei räägi midagi, istub õnnetu näoga nurgas, või siis teeskleb õnnetut nägu, et mul taaskord südant haledaks teha.

Kuramus küll! ma olin ikka liiga kindel inimeses. Nüüd on siis sama seis nagu Paiga juhtus peale seda kui Skay koera öösel ära varastas ja plika vandus, et ei tea, ning mõlemad poisiga tegid õnnetut nägu ja otsisid oma arust koera. Pärast, kui tuli välja, et koer oligi poisi majas, vandus Pai, et selle valetajaga ta enam ei suhtle, pidades selle all Skayd silmas. Peale seda ei usu ma enam ühtki Pai sõna, aina kontrollin - kas nüüd on sama moodi. Et ei räägi enam midagi, ega usalda ka. Ise ta muidugi ütles kunagi, et nende rahvast ei saa uskuda, ja usaldada. Okey, nad on siiski asiaadid, see tähendab, et üsna kinnine rahvas, kes oma eraeluga ei hoople kohe esimesel-teisel kohtumisel. ma olen nendega koos iga päev olnud juba kaheksa kuud, ning ikka tuleb neilt midagi uut.
Ilmselt mõistaks neid paremini, kui oskaks keelt, kuid see on ikka nii väändumatu eurooplase suule, et kui ma proovin miskit järgi öelda, mida Mom või poisid õpetavad, nad naeravad end ribadeks. Reiks lubas küll, et võtame sügisel õpetaja, aga mul pole sellesse ka enam usku. Olen ikka pagana moodi pettunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar