pühapäev, 7. oktoober 2012

Ma isegi ei tea millest täna kirjutada! Eile oli ülikehv päev! Kohe igas mõttes ülikehv. Ma olin vihane stafi peale, sest nad olid mölakad ja Khemera oli seda veel ka eile. Need rootsi tolkamid ronisid jälle meie baari savutama, ning loomulikult pahvis Khemera ka nendega koos. Saiha ei julgenud enam. Noh, eks ta tunneb mind kauem ka. Täna käis pärimas kui lähedal ma üleeile olin sellele, et teda minema saata. No ikka väga-väga lähedal. täna lugesin mõlemile sõnad peale ja ütlesin, mis ma sellest kanepiaisust baaris arvan. Igatahes on mul tunne, et kui Khemera seda arvesse ei võta, töötab ta edaspidi hommikuses vahetuses ja kodus tehku mis tahab. Saiha suutis mind muidugi jälle moosida oma telefonisooviga. Eks vaatab, kui baaril hakkab minema, siis äkki reiks on nõus talle laenama seda raha paariks kuuks. see tähendab seda, et ta on meil jälle nagu tasuta tööjõud. Noh, ja eks paistab kuidas ta end üleval peab ka.
Kanepit tossutavad siin vist peaaegu kõik mingil määral. Eile oli mul tunne, et isegi Mom sai suutäie, tal istus ka mingi tuttavate kamp siin. Praegu igatahes on kord momendil majas. Õhtul tuleb mingi sünnipäev sisse ja mina veedan selle õhtu kodus. juba selle pärast, et ma ei viitsi enam eriti mõne inimesega suhelda. Seis umbes sama, nagu aastaid tagasi "talukõrtsis", nii kaua, kui olin vajalik, oli tore ja kui enam mitte, siis kõnni koju. Nüüd siis sama. Jõudsin rahaga kohale ja ega mind enam baari asjadesse pühendada ei tahetud. reiks selline pehme, et ei julge öelda ka, et kogu raha enam mängu ei lähe meie poolt. Mina muidugi ütlesin, kui oli kuulda gigantlikest ehitusplaanidest. see tähendas, et olen halb, kuna ma ei jätnud mainimata, kui palju tehti algul läbimõtlemata oste, pluss veel Mikk. Tulemuseks oligi see, et mul soovitati minema baarist minna, ma olla liiga kauaks siia jäänud. Nii kergelt ma seekord ei tagane, kui ei meeldi mõnele mehele, et ainult tema võib kõike öelda, siis võib ju ise baarist eemale hoida. Nagunii on staff minult mitu korda pärinud, miks ta elab sellisel maal, kus kohalikud on tema arvates kõik lollid. Tähelepanelik staff, ma ütleks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar