kolmapäev, 17. oktoober 2012

No nii, baar avatud, higi maha pestud, ja kuna internet jälle töötab, siis võiks millestki kirjutada. Tegelikult tahtsin rääkida motokultuurist kuid vahepeal on teisi asju juhtunud taas, ning kirjutan motodest ja nendega sõitmise valudest-võludest natuke hiljem.
Kirjutan hoopis pesemisest kõigepealt.
Nii palju paljaid poisse pole ma vist oma elu jooksul enne näinudki, kui siin igal hommikul. Staff magab ja elab ju baaris, ning kakõik hommikused, päevased ja õhtused protsetuurid käivad siin kahes toiletis. Kuna on palav, siis kogu baari koristamine-avamine toimub poolpaljalt, ümber vaid käterätikud, mis aeg-ajalt puusadelt maha kukuvad (nalja kui palju). Peale avamist tekkib kohe järjekord pesemiseks, kuna rahvast on rohkem, kui pesemiskohti. Nii siis töllerdataksegi ringi nagu Tarzanid. Esialgu ma ei teadnud kuhu silmi peita, nüüd olen ammu harjunud meeste aluspesuga. Alles üleeile itsitasin mõttes, kui poisid olid oma pesu kuivama riputanud, et võin isegi eksimatult öelda, kellele millised püksid kuuluvad. Tõdrukud pesu väel ringi ei hulgu, neil on selleks pidžaamad, mida siis pool päeva seljast ei võeta. Ega ma isegi parem pole, kui staff pesnud-kamminud, lähen ise ka pesema. pesuväel just ringi ei uita, kuid märgade sassis juuste ja suure rätikuga küll.

Nii, üles panin küllvähe korralikuma pildi, pole kogu maailmal vaja siiski teada, mis värvi mu stafi trussikud on :) !

Pestakse end üleni lausa mitu korda päevas, vähemalt rannapoisid küll. See on mudugi arusaadav, sest nad on pidevalt päikese käes. Kuid naljakas on see, et vastupidiselt enda puhtana hoidmisele, ei armasta nad enda tagant koristada. Kus kükitavad, seal on hunnik, kehtib nende kohta ideaalselt. Praeguseks olen vaid saiha suutnud välja koolitada, et kasutatud salvrätikute koht pole maas, vaid prügikastis, ning oma söögikarbid-topsikud ei pea ka veerema mööda baari põrandat kogu päeva. Plikadele pole see tarkus veel külge hakanud, kuigi räägin seda neile järjekindlalt iga päev. Khemera koolitus kannab tasapisi juba vilja, iga kord ei ole joogipurgid enam laiali. uus poiss Tyra on loomult intelligents (same-same Saihaga) talle pole siiani vaja olnud märkust teha prahi koristamata jätmise kohta. Ja kui me tema ja Kerliga koos motoga baari taga sopalompi ühel õhtul sukeldusime, pesi ta isegi Khemera moto kohe puhtaks. No see on selline väike vahenali, mille peab ära rääkima. Kõigepealt läksime meie ühel õhtul Khemeraga kahekesi motoga sõitma tiba napsustena, ning ei jõudnud kaugemale kui viis meetrit. Siis vajusime sopalompi motoga poolkülili. Kiljumist kui palju, Saiha kimas välja vaatama, kas Khemera mulle mitte liiga vanainimesele ei tee. Ja, et sellest veel ei piisanud, siis hakkasime peale templikülastust kolmekesi Tyra, Kerli ja mina Khemera motoga õhtul koju sõitma. nagu olin Tyrat hoiatanud, et ei tohi "tiiki" sõita, vajus moto külili. Kerli istus küljega, ning lendas selili sopa sisse koos Tyraga, sest tema ei saanud lihtsalt tänu meile motolt maha hüpata. Mul vedas, olin viimane, ning hüppasin maha, mis sest,et vette. Igatahes olime märjad ja porised, ning nalja oli megapalju. See oli seesama õhtu, kui olin Khemera ja Saiha "Vana Tallinnaga" ära kustutanud, sest nad ei suutnud tulla kella viieks täpselt tööle. Ja kui lõpuks jõudsid olid napsused. Olin ülivihane, aga need kaks lolli suutsid seda jälle - hoida mind tulivihasena vaid viis minutit. ma ei saa aru, mis nipiga nad suudavad mu sõimu naljaks pöörata nii, et ma ka ise lõpuks naeran.
Nõndaks, nüüd jõudsingi läbi mitme teema selle juurde, millest tegelikult olen paar päeva kuulnud, osa saanud ja proovinud lohutussõnu leida. See on siis prostitutsioon Cambodia moodi. Sellest, et siin vanataadid noorte tüdrukutega ringi jalutavad pole eriti midagi. Kuid teine teema on euroopa tüdrukud, kes siinsete eksootiliste poiste südameid igal nädalal korra murravad. Ja ega minu staff pole selles suhtes erand. Taaskord istub mul üks poistest nukralt randa toova tee poole vahtides. Rääkis neiu ära, viis tantsima, raiskas kogu oma rahanatukese kokteilide peale, ilmselt ka magas öö hotellis, ning siis sõitis teatas tüdruk, et see oli tema viimane puhkuseõhtu, ja ta lendab koju tagasi. kas tuleb veel kunagi siia - pole teada!
Tüdrukud on ju nende arust kenad, blondid, heleda nahaga jne. Nii juhtubki, et vähemalt kord nädalas on keegi baarist korraks kõrvuni armunud. Kahjuks kestab tüdrukupoolne armastus vaid õhtu. Ning vastupidiselt vanataatidele, lasevad tüdrukud endile hoopis välja teha. Ega uhked khmeeri poisid muidugi ei talukski seda, kui neile välja tehakse, kui nemad on oma arust tüdruku välja kutsunud. Tegelikult võtavad ikka tüdrukud neid rajalt maha. Olen proovinud neile selgitada eurooplaste mõttemaailma , n et ärge võtke valgeid neiusid kohe südamesse, te olete neile vaid puhkuseseiklus, kellest on pärast lahe sõbrantsidele jutustada. Kuid ega minu jutt neile keevaverelistele ei aita, nagu keegi naeratab ja teeb ettepaneku minna ööklubisse, on kõik ununenud. Nii siis ollakse järgmisel päeval silmad peos ja valutava hingekesega tööl.
Hooaeg on tulemas, kujutan ette juba, kuidas pean ema-Tereza olema, kui silmad peos kõndima hakatakse. Iga kord saavad haiget, kuid õpetust ei võta. hea, et vähemalt mehed rasedaks ei jää, see mul siin veel puuduks :)!
Naljaks on muidugi minu jaoks seegi, et olles vaid 20-25 aastased, ongi põhiteema, et peab kohe-kohe leidma endale oma tüdruku, ruttu pulmad tegema ja lapsed muretsema. Muidu ollakse liiga vanad. Hämmastav arusaam vanadusest. Kuid ma tean seda Pipi jutu järgi ka, et üle kolmekümne ollakse siinses mõistes vana.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar