pühapäev, 8. juuli 2012

Jaaa! Pikk vahe jälle blogimisel sees olnud, sest päevad niiii pagana ühtmoodi.
Ähtegi head mõtet ka pole pähe turgatanud, millest heietada. Reiksil on muidugi taas "lõbusate kõrtside suvepäevad", see tähendab, et paneb jälle tina, ning nüüd juba peidab pudeleid, nii minu, kui Aigari eest. Vähemalt ei pea ma enam pikad päevad ise baaril silma peal hoidma, teeme poisiga pooleks ja lauri jõuab ka nädala pärast tagasi.
Meeste suurremondile kavatsen igal juhul vastu olla. Järgmisel aastal ma sellist jama läbi elada rohkem ei kavatse. Iga kuu lõpp, või õigem oleks öelda, juba keskpaigast algab mingi ilge koonerdamine, et saada palgarahad kokku. Kaupade ostmise pealt koonerdamisest ma parem ei räägigi. Ja siis veel osa lambaantsudest (Sky) hakkab pirisema, et tema teeb palju tööd, aga raha saab vähe! Unustagu ära! Kui ei meeldi, sõitku dzunglisse tagasi, seal pole üldse raha. Mitte, et ma mingi orjapidaja oleks, aga ta on looder. Teeb ainult sellist tööd, mis talle endale meeldib, koristamisest hoidub hoolega kõrvale. Viimasel ajal ma polegi tal midagi teha palunud, ütlen parem Jeckile ja Saihale. nemad toimetavad kogu aeg.
Eksperimendi tegime ka väikese. meil nüüd üks poiss juures, Joni nimi, ja puhub ka suomea, ehk siis, tööl meil sisseviskajana puhastverd soome poiss Joni. Algul vaatasid kõik turistid teda nagu kummitust, nüüd tundub, et poiss täitsa asjalik. Vaikselt on korjanud linna pealt kõik põhjanaabrid kokku ja suunanud "Amigosse". Miks ta seda tööd teeb, ei teagi täpselt, aga meile ta õtles, et tahaks lihtsalt kauemaks paigale jääda. Nii ta siis möllabki meil dollar päevas, pluss tasuta söök ja magamiskoht. Eks enamik valgeid seiklejaid töötab siin niimoodi. mõni saab ka raha, aga enamus toidu ja ööbimise eest vaid.

Ja ilmselt oma sünnipäevakinkidest ühe, või õigem oleks öelda kaks sain ka varem kätte. Nimelt ripuvad mul puuriga rõdul Tipp ja Täpp, kaks viirpapakoid. Õnneks mitte selliste värvidega, nagu koju jäid, aga kanadeks ja kakkudeks kutsun neid ikka.
Noh, ja ongi jälle uudised otsas, äkki on täna päeval aega ja tekkib mingi mõte, mille paberile panen, et hiljem ümber trükkida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar