laupäev, 14. juuli 2012

Huvitav, kas homme teen mina baari viimast korda hommikul täie rauaga lahti? viimast korda täie rauaga selle pärast, et teen marketi tellimuse, vaatan ja klapitan rahaliselt, mida saab lubada nii marketist, kui "Samuderast" jne. Loen senthaaval kassa üle, aitan kõik nii välja panna, et neis vöhestes klientides, kes liiguvad rannas, pisutki huvi äratada just meie baari vastu. viimast sellepärast, et enam ei pea ma praktiliselt üksi kõige eest vastutama (arved, katusemaksud, palgad) lihtsalt Mattu on tagasi. Reiksil algab ilmselt suurest rõõmust, et suutsin siiamaale välja vedada, uus tsükkel, eelmine kestis kaks nädalat. Eks näis, kas lööb rekordi.
Mattut ootavad ees siis jubedad üllatused. Ilmselt ei kujuta ta ettegi, et ostame asju mõnekaupa, mitte ei telli korraga suurt kogust, isegi söekotte, ei osta kuuritäit, vaid igaks nädalaks varume paar kotti. Need ajad, kui coca-cola lõppedes sai helistatud tehasesse ja uus kogus tellitud, on ammu möödas. Praegu toome kuue kaupa poest.
See siis talle esimene üllatus.
teine õllatus on see, et kuna madal hooaeg on ikka tõeliselt madal, otsustas Reiks, et mingi suure ulmeremondi jaoks me raha ei raiska, tuleb jätta ka järgmiseks aastaks varuks, pluss veel eestis käimiseks ka. Nii, et osadele plaanidele väheb vesi peale.
Kolmas üllatus on muidugi Tommi

Looodan südamest, et see on meeldiv üllatus.
Seda me ka muidugi ei tea, kuidas ta reageerib sellele,et tulude- kulude arvestus arvutiga on meie poolt maha hääletatud, sest see programm, mis sees on, on jura. Sellega ei saa kuidagi hetkeseisu kätte, meil paraku on aga seda vaja.
Täna riidlesin üle pika-pika aja Saihaga. Pagana pugeja!
Tuli kuidagi täna jutust välja, et nii kaua, kui mina baaris olen, vehib tööd teha, nagu ma läinud olen, istub kuskil peidus. Noh, eks ma olen teda tibake soosinud ka, sest ta oskab keelt ja kõrvade vahel pole tal ka ainult nupp mütsi hoidmiseks, nagu mõnel teisel, aga see ei anna talle õigust sussi sahistada minu selja taga. Saan aru küll, et ta on harjunud, et Reiks enamus ajast on vindine olnud, ega pole suurt tööga tegelenud nii nagu peab, ja ega teda teisedki eriti tänu sellele tõsiselt võta.( Kõike küsitakse minu käest üle) Võtsingi siis poisil täna kõrvad pihku. Oh kus solvus, pool päeva kõndis morni näoga ringi ja rääkis kuu lõpus ära minekust. Itsitasin pihku, eks mingu kui tahab, siis võtan Khamera tema asemele, ka väärt staff. Pikapeale muidugi läks tal mossitamine meelest ära, ja nüüd kui helistasin baari, selgus, et teeb ikka tööd. Ilmselt oli väikest meeldetuletust vaja, et ta ikka on alluv.
Pean nüüd tänaseks vist ära lõpetama, sest kohalikud pesueided keedavad all õues mingit jubedat haisvat njammi(sööki), tundub, et on ajanud mingi looma koos karvadega potti, sest ülesse tuleb kõva karvakärsahais, nii, et süda paha.
Oh peamine uudis oleks meelest läinud, soomlane sai potkut. See tähendab, et oli algul ponks poiss, aga siis hakkas tõeline pale välja kooruma. Esimesed kaks päeva vehkis tööd teha, kolmanda päeva hommikul oli baari avamise ajal rannas pikali ja nii juua täis, kui võimalik. Ok, andsime viimase hoiatuse, kuigi, Jeck va lobamokk, rääkis välja, et somm läheb igal õhtul, kui baari suketud, kõrvalbaari napsutama. huvitav. mis raha eest ta käis. Nii, siis hakkas töötegemise hoog vaibuma. Istus aina mõne oma tuttavaga lauas ja lasi õllel hea maitsta tuttava kulul. Köögist külmikust kadusid ka kallimad toiduained eriti kiirelt. kui jaole saime, ja teatasime, et staff sööb staffi toitu, hakkas nägusid tegema. Lõppakord oli eile hommikul. Jõuan mina tööle ja vaatan, Joni seisab, minu eelmisel päeval baari ununenud vihmakeep üll, tuk-tukkide juures. Küsisin, mis siin teed? Tema ajavat asju, olgu, mõtlesin, et ju tuli suitsu ostma. aga siis oli äkki mul baaris üks motomees ja nõudis kuut dollarit. Ma esiti ei taibanud midagi. Siis tuli joni ka ja hakkas rääkima, et tema käis politseis ja moto ootas mitu tundi teda, ning nüüd on vaja maksta. ma siis teatasin, et eks maksa, mis see minusse puutub. tema vastu, et maksku, mina, tal pole raha. saatsin seenele nii tema, kui motomehe. Lõpuks andsin talle ühe dollari (tema eelmise päeva teenistus), ning teatasin, et ühtlasi on ka tema karjäär baaris lõppenud. ohkis kõvasti, aga korjas oma kaks kotti kokku ja kadus. Alles tänase päeva jooksul tuli tagantjärele välja, et ta oli mingile hotellile teinud külma arve 200 dollariga ja need olidki ta politseisse andnud. Nüüd nõutavat talt kõva trahviraha ja ees ootab maalt välja saatmine. Mingist töökohast, kus ta vahepeal oli olnud, oli ta ka raha näpanud. Noh, ütleme, et vist läks meil veel hästi!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar