neljapäev, 14. mai 2015

 No ma ei tea, kas olen mina loll, või on seda riik , kus pean elama!
Kaks aastat tagasi kogunes Khamra pere 18-dal aprillil baari kuninga sünnipäeva pidama.
Mul on see kuupäev ülihästi meeles, sest just sel päeval jäi minu härra mulle kaamerate abil vahele oma khmeerist sõbrannaga.
Täna on aga hoopis kuupäevaks 14. mai, ja taas kogunes Khamra pere siia, et kuninga sünnipäeva tähistada.
No ma ei saa aru! Kas selle onkli sünnipäev on liikuv püha, nagu meil vastlapäev, või on ta nii tähtis, et sünnipäeva tähistatakse iga kuu, nagu mõni pere teeb oma tittedega.
Igas tahes on vahmiil liiva peal külili nagu hülged ja pidutsevad.
 Mul endal pole pidutsemiseks mingit tuju!
Mul on sellest Sihanoukvillest niimoodi kopp ees, et oksele ajab!
Iga kuradima hommik üks ja sama, iga paganama õhtu on sarnane eelmisega!
Vesi on kuskilt katki juba nädal, poisid pesta ei saa, käin igal hommikul Panhale meelde tuletamas, et remondi toru ära, aga ei - ikka homme teeme täna pole aega.
Äsjaostetud fan pidas rannas vastu vaid nädala - siis hakkas suitsema.
Õllejahutite tööiga on ilmselt kolm aastat. Nädal tagasi sai vahetatud Cambodia oma, eile hakkas Ankori oma s...haisu välja ajama ja läks vahetusse.
Rahvast praktiliselt pole, või kui on, siis sellised, et karju appi. Tuli eilegi mingi paarike hommikul. Luges järjest kõikide restode menüüsid ja meieni jõudes olid lõuad juba üsna ripakil rinna peal.
Nemad olla sõpradelt kuulnud, et siin maksvat õlleke 25 senti ja kõhu saab punni mereandidest dollariga. Ja nüüd on kõik nii kallis. Torisesid ja kauplesid. Saatsin nad ülejala tagasi omale maale, sööge seal nagu jaksate, pole mõtet siin vigiseda.
Jaksasite siia lennata, siis jaksake ka elada siin!
Oi pagan, kuidas mul on S I I B E R !!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar