laupäev, 9. mai 2015

 Cambodia kohe oskab ikka ja jälle üllatada!
Paar aastat tagasi kirjutasin sellisest vahvast netiteenuse pakkujast, nagu OnLine.
Tegelikult on nende  tookordsest internetipaigaldusest möödas juba kolm aastat, aga muutunud pole midagi!
Helistasin eile hommikul kompaniisse, et probleem selline - side sitt ja luure lonkab, see tähendab, et internet rannas praktiliselt olematu.
Oi-oi meil praegu nii kiire, tuleme päeva jooksul läbi, oli kiire vastus. Lasin igaks juhuks poistel khmeeri keeles seletada, mis viga. Ok nemad teevad kontorist restardi. Ei aidanud! Mina läksin kell kaks koju, nemad jäidki restartima.
Kell viis helistas mulle mingi sell, ning kurtis, et tema on nööd baaris, et wifi ühendust kontrollida, aga mind pole. Mis mõttes - mind pole? Kas ma olen  mingi kuradima ruuter, või modem, mille jaoks on minu kohalolek vajalik, pärisin!?, oi-oi, sorry, tuli vastuseks, me ikka ilma sinuta ei saa parandada viga. No ma siis tegin neile puust ette ja punaseks värvisin kah, et saab ikka küll.
Loomulikult ei tehtud midagi! Ja õhtuks polnud netist enam riismeidki. Pärimise peale ikka sama jutt, et sind polnud kohal, me ei saanud viga kõrvaldada ja homme me ei tööta ka. Igavesti tore!
Esmaspäeval lähen siis kohe hommikul ONLine kontorisse ja palun koos rikke kürvaldamisega ilmselt teha enda passis ka nimemuutus. Kaks päeva on aega otsustada, kas uus nimi saab olema Modem Ruuter, või Ruuter Modem.
 Tegelikult on mul momendil veel teinegi meister-mees baaris!
Ankori kraan hakkas paar päeva tagasi tilkuma. Täna jõudis siis meister kohale! Eks tal ole kauge tulla ka. Nüüd ta siis vahib seda tilkuvat kraani juba kümme minutit. Enne seda sai veel üllatuse - meil polegi baaris remontimiseks vajalikke tööriistu. Poiss pidi sõitma enda omadele kompaniisse järgi. No mida asja, sa lambaants tuled parandama, aga tööriistakott on kontoris. Ma lasin sellise laia naeru maha, et poisid arvasid, et ega see sell enam tagasi julge tulla - aga näe tuli ikka!
ja nüüd mediteerib kraaniga! Aga kraan vana loll tilgub edasi ja ei kuuletu :)
Õnneks olen ma siin - ta saab parandada! Ja vist on minu nimedevalik suurenenud, Õlle Punsu on ka tore nimi ju :)!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar