neljapäev, 21. november 2013

 Reiks on kolmandat ööpäeva kadunud!!!!
telefonile vastas kaks korda ja nüüd on ilmselt telefoni aku tühi, või on keegi tal selle pihta pannud.
Väidetavalt ei ole keegi siinolevatest eestlastest teda näinud, ega kohanud!
Ausalt öeldes ei tea ma, kas nutta või naerda. Igaks juhuks andsin isale sellest teada, et ma ei tea, kus nende poeg momendil viibib, kuid tunne on selline, et kui järgmiseks esmaspäevaks (siis on nädal möödas) pole elumärki andnud, tuleb meil katiga pöörduda ilmselt kohalikku politseisse, ning ka kohalike elanike FB lehel otsimiskuulutus panna.
Ma isegi ei kujuta ette, kus siis härra seekord aega viidab. Ega eriti palju variante polegi. Esimene variant on loomulikult neiu Awy Victory Hillilt. Sinna kibeleb Katrin kangesti vaatama minna. teine variant on kuskil guesthouses üksi end nii segi juua, et ei tea maast, ega ilmast. kolmas variant on juua koos mingite suvaliste tüüpidega kuskil ja magada ka suvalise põõsa all. Reiksi taset teades pole see mingi ime.
 Ja seekordne joomatuur sai alguse väga proosaliselt taaskord.
 Meie kõrval kahel pool on ööklubid, mis alustavad ülikõva tümpsuga umbes kella 11-ne paiku õhtul. Nende vahele, (siis meile ja cocosse) kogunevad sel ajal need inimesed istuma, kes seda melu soovivad kaugemalt kiibitseda ja samas ka juttu ajada. Minu mees on aga kindlal arusaamal, et ka meie baar peab muutuma nüüd ööklubiks. Võite siis vaid ette kujutada, kui ka siin hakkab kõva tümps kõlama. Kolm järjestikust baari püüavad sel juhul üksteisest üle ulatuda. Siiani on nende praeguste kahe vahel olnud küll kena võrdlus, et "Dolphini" vastu "Serendip" ikka ei küüni kuidagi. Rahvast on - aga mitte nii tublilt, ning mõnel õhtul on baaris vaid staf kohustuslikku tantsu tegemas.
 Minul asjasse usku eriti pole ja ega ma ei jõuagi 24/7 siin tööl olla, nagu ööklubi eeldaks. Reiks on tänu oma puhkuslikule eluviisile kahjuks nigel korra hoidja ja oma vara järele vaataja. Selllepärast tegin ka ettepaneku, et mina vean baari hommikust kuni ööklubitamiseni, kasum tuleb selle aja eest mulle ja öökasum läheb Reiksile. Kulud+maksud pooleks, ning mõlemil vahetusel oma alko ja eraldi staf.
 Härrale see miskipärast ei meeldi, ja püüab igati nüüd mul ajusid komposteerida. Kuid, tegin nüüdseks kindla otsuse, et kui selline variant vastuvõetav ei ole, siis edaspidi toimetab mees Cambodiamaal omaette. Mina pöördun tagasi koheselt, kui hakkab klubitamine.
sest päris tõsiselt ei suuda ma vedada ööpäev ringselt baari. Pealegi, näitas eelmine hooaeg, et noormehed, kes kangesti punti tahavad tulla (Eesti väikelinna musamehed), viitsid siin puhkusel olles väga tihedalt aega "sisalikega", ning isegi sõimasid mind üle leti, kui palusin, neil mitte nilbeks muutuda. Arvata on, et ööklubi tuleb pordellimaiguline.
 eelmise pühapäeva õhtuks, kui "boss" oli end rummi abil taaskord käima tõmmanud, käis ta kõrvalklubides sõimamas, et need julgevad kella kaheteistkümne ajal öösel muusikat mängida. loomulikult saadeti ta pikalt p...se.
 käisin järgmisel hommikul "Dolphini" omade ees vabandamas ja asja silumas. Õnneks on seal küllaltki mõistev khmeerist omanik, kes asjast aru saab. Ometigi oli meil täna hommikuks rannas olev valgustus täiega maha ja puruks tõmmatud. Ilmselt siiski nüüd kellegi kättemaks õiendamaskäimise eest, või tõesti paremal juhul mõni eriti loll ja purjus turist. See oleks parem variant tegelikult. sest siis tuleb parandada vaid 1 kord. Aga kui klubide vaheliseks sõjaks nüüd läheb, siis pole mul enam miskit teha. Karta on, et  kui kivi on veerema lükatud, enam ei saa peatada. Olen siis nüüdseks jäänud igati veel  äraootavale seisukohale!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar