reede, 14. detsember 2012

Miks on viimasel ajal kõik niiiii kuradi kehvasti?
Mu vaevu neljakuuseks saanud kuts on ilmselt surnud!

Ta jäi lihtsalt mõned päevad tagasi kuidagi isutuks ja loiuks. Viisime ta arsti juurde, saime mõned tabletid, aga asi läks hullemaks. Siis viisime ta uuesti poistega arsti juurde, tehti süsti, aga ei midagi. Terve eilse päeva oli ta ainult pikali, ning täna hommikuks oli kadunud. otsisin teda koos Amapiga - aga tulutult. Ilmselt on selle looma aeg otsa saanud.
Kuidagi kurb ja tühi on. Ja et asi oleks ikka täiuslik, kiskus Saiha miskipärast täna ka tüli üles. Ma ei saagi aru, kas see on ema viis niimoodi oma leina välja elada, või mis??
igatahes, nii siasti pole ta iialgi öelnud! Olen nüüd lausa kahevahel, kas saata ta kohe minema, või oodata. Ta on Reiksile mingi summa raha sees. Ilmselt, kui ma momendil ta töö stoppaks, tuleks meil jälle kohutav sõnavahetus kodus.
Ahh, ei teagi mida teha!
pagan, et siin maal see loomade arstiabi nii algeline ka on. Arvan, et Eestis olles oleks loom kindlasti päästa suudetud.
Nüüd istub mull ainult leti taga kõrval mu igivana "ihukaitsja" "Serendipi" baari Pautšai. selline kahekümnendates hambutu vanaproua.
Aga ikkagi, ma ei saa enam millestki aru??
mille kuradi pärast tuleb äks mu stafist mulle lihtsalt heast peast teatama, et ma olen samasugune, nagu Minemalöödud plikad.äkki siiski olengi. Põrgut! Tegelikult, nagu on Reiksile võlg tagasi makstud, peksan poisi minema! Siiani on teist siin hoitud nagu sitta pilpa peal, iga kord kui on haige olnud, on vastu tuldud, iga kord võimaldatud paar vaba päeva. käigu seenele, asendamatuid ei ole.
Nii kaua, kui Reiks võib-olla eestis ära käib, pean ilmselt "härra" ülbust taluma.
Võib-olla, sellepärast, et täna saabus üle pika aja valge päev ja siis visatigi veksel välja, et minnakse kodumaalt abi saama. Enne ei usu, kui olen näinud! Äkki saab tõesti siis kõik joonde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar