esmaspäev, 6. august 2012

Täiesti hämmastav kui õrnukesed ja samas julmad on kohalikud!
Ajasin üleeile õhtul Jecki täiega nutma. Tegelikult olin ta kallal näägutanud juba paar päeva, aga üleeile oli tal jälle üks nendest päevadest, kui ta on täielik lambaants, kes ei saa mitte millestki aru.

Igatahes oli alguses jube vaikne päev ja ma lubasin Jecki tunniks magama. Tegelikult jooksid nad Saihaga võidu magama, aga Jeck jõudis enne. Saiha tegi siis kahe eest tööd, et hiljem tukastada natuke, aga tunniga lõi baari nii rahvast täis, et magamisest sellel poisil ei tulnudki ´midagi välja. Ajasin hoopis Jecki üles appi. Paras möll kestis õhtul üheksani, siis vajus rahvas ära. Ja Jeck ka! Kõigepealt avastasin ta rannas toolilt, kus ta põõnas. Lükkasin ta tooliga ümber ja teatasin, et veel on vara unemati juurde minna. Natuke aega hiljem magas ta kõnnitee ääres toolil, selle asemel et rahvast sisse visata. Ajasin ta jälle üles. Siis kobis ta saali tooli magama.

Siis ma vihastasin ja lasin kannu vett täis, läksin ajasin ta üles ja ütlesin, et kui veel näen teda magamas, valan veega üle.
Ei maganud enam, aga ühel hetkel oli kadunud. Uurisin Saihalt, kus ta on, aga see ei teadnud. Arvas ainult, et poiss läks uut kohta vaatama, sest on minu peale solvunud.
Nojah, mõtlesin, mis ikka lamba-antsust tahta. Tal pealegi kohati valikkuulmine ka nagu mu koer Tobiasel - kui palud lihtsalt siia tulla - ei kuule, aga kui annad süüa - kohe platsis, Jeckiga sama lugu. Kui palud midagi teha, ei kuule, aga kui hõiskad, et namm-namm, on kohe kuuldel.
See selleks, aga kui poiss polnud tükk aega tulnud, hakkasin muretsema ja otsima, ning leidsin teise prügihunnuku kõrval lörinal nutmas, sest tal on paha olla ja tema ei meeldivat mulle ja mina hoidvat ainult tüdrukuid ja Saihad jne,jne. Mul hakkas lausa kahju poisist, ise suur 24 aastane mees ja puha paiste nutnud ennast. Lohutasin siis teda kuidas jaksasin ja tõin baari tagasi ikka. Lugesin sõnad ka peale, et kui on haige siis tuleb mulle öelda, siis ma ei sunni tööle.
Leppisime ilusti ära, aga loomulikult on nüüd ülejäänud staff tal hammastega kallal, vaja ju norida, et jeck on piripill. tegelikult on Jeck-lamba-ants lihtsalt üks üdini püüdlik lihtsameelne mehike, kes on ka üliusaldav nagu koerakutsikas.
aga egas teised sellest hooli, kogu aeg käib üks pidev klobimine ja norimine teise kallal. Ise on nad samasugused. Eile õhtul jäi Piipi haigeks, oli külma saanud ja palavikus. Siis oli küll lössis ja tahtis kaastunnet, selle asemel aga, et nooremale õele magamiskoht valmis teha, läks vanem õde ja pani tesele kolaki mööda pead. Umbes, et mida sa looderdad. ???? Lõin siis jälle korra majja, söötsin Piipi tablette täis ja ajasin teki alla, tänaseks oli jälle töökorras.
Igal võimalikul juhul vaatavad kohalikud (ka tüdrukud) telekast khmeeri poksi või tai poksi. Nii lahe kui üksteist klobitakse ja keegi haiget saab, samas kui ise neil juhtub tulema väike kriim või küün murdub, on vaata, et haiglasse sõit. Äärmusest-äärmusesse! Ikka ja jälle sudavad nad mind üllatada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar