neljapäev, 16. oktoober 2014

 Põrgut!
Tänane päev võiks vabalt olemata olla.
Hommik algas nii ilusti.
Poisid said normaalsel ajal jalad alla ja polnud ka nii palav avada. Muidu on nii, et kui kella üheksa ajal avama hakkame, pole hommikul dušsi all käimisel mingit mõtet. Peale avamist tilgun higist nagu hobune heiinaveol. Tõin nüüd nädaltagasi avamisajavarasemaks. Nagunii ju hooaeg algamas ja vaja varem tulla. Aga lapsed on harjunud magama, ning nüüd ei saa kuidagi veel silmi lahti.
Ok täna said!
Ja mina lollpea, kes käib üliharva siin meres, otsustasin, et just täna on see päev, kui lähen taas vette.
Kõik ju olid vees ja ujusid.
Võtsin koerad ka kaasa. Algul polnud midagi. Ainult vesi oli tobedalt mitte läbipaistev. Aga seda ikka juhtub siin vahete vahel.
Siis tuli Reiks ka (sellel on taas kaine periood) Kutsusin teda ka, et lähme koeri ujutama. Sest kui ma mõlemi koeraga vette lähen siis ujub Popi mulle kohe külje alla ja üritab õlale ronida. Kujutage ette mind vees mõllamas, väike Kusti kaenlas ja lambakoera suurune Popi õlal. Ei ole eriti vahva.
Noh, aga nii kaua kui Reiks ujukaid jalga ajab, võib ju kannatada koera kukil. Läksingi siis taas vette. Kusti oli kaenlas, Popi ujus kõrval. Nagu seisma jäin, et Kustit ujutama hakata, trügis Popi kohe ka kaenlasse. Võtsingi mõlemad kummagi kaenla alla ja tõstsin nad vees üles.
Ja mis ma nägin - koos koertega istus mul süles ka suurema taldriku suurune meduus.!!!
Ossa raisk! Ja sellele meduusile ei meeldinud mitte põrmugi süles olla.
Nüüdseks on mu parem käsi kaenlast kuni sõrmedeni punasetäpiline ja põleb nagu tules.
Lisaks on punasetäpiline ka üks rindadest pealt ja kogu kõht. Ning olgem ausad, ega need ei kipita vähem.
Jube kogemus oli!
Aga ega sellega veel päev lõppenud polnud. Tegelikult kestab edasi ja  eks üllatusi võib veelgi tulla!
Kodust tagasi tulles (magaa ma selle paganama meduusi pärast ei saanudki) tahtsin kohutavalt süüa. Et Reiksil on kaine periood, kutsusin teda siis sööma. Ja nagu tavaliselt - tema on juba söönud ja ei viitsi jne. Täiesti tavaline!
 Aga ma solvusin. Alles olid joomapäevad, mis tähendavad seda, et ega temaga kuskile minna siis ei saa. Ja enne seda kui kaine oli, siis olid pidevalt teistega mingid kohtumised, kuhu mind kaasa ei võetud. Ehe näide oli ühe eesti neiu poolt korralddatud õhtusöök, millest mulle isegi märku ei antud. Lihtsalt teatas õhtul, et läheb korraks Roadile, teised eestlased istuvat sead ja tahavad juttu temaga rääkida. Ma olin terve päeva baaris passinud ja ütlesin, et tulen siis ka kui sa ainult korraks lähed. Ei, ei nad seal söövad, siis on imelik kui sa seal passid,  ja mis sa hakkad korraks tulema, ma tulen kohe tagasi. Tuligi, kahe tunni pärast ja mulle oli nagu koerale toit karbiga kaasas. Põhiline oli veel see, et läksin tema Facebooki mängima ja siis avastasin sõnumid, kus teised teda juba tungivalt ootasid. Tekst selline, et kuhu sa jääd ja miks ei tule juba. Ja sugugi mitte juttu ajama, vaid söögiõhtu vene ja kodutoitude-salatitega oli plaanis.
Sarnaselt sellele teemale on ka sulgpallimäng sarnane. Arutati rannas napsustena, et hakkame mängimas käima. Mina sain sellest teada aga alles siis, kui kõik olid paaridesse jagatud ja härral lihtsalt ei jäänud muud üle, kui mainida, et me hakkame mängimas käima, kui tahad tule ka. Muidugi ma enam ei läinud ja ei lähe ka. Oleks ju võinud alguses mulle ka mainida, et teistel on mänguplaan, hakkame meie ka käima. Ei, ennast pandi paari ja siis ma tulgu kui tahan kah, et äkki on kellelgi aega minuga ka mängida.
Tegelikult on sellised asjad pidevad, alati kui miskit toimub, või kellelgi midagi vaja on, siis on Reiks kohe hakkamist täis ja abistamas.  Mina mangun tühipaljast välja sööma minemist ja ka siis tehakse seda üliharva, ja sööakse võimalikult kiiresti ja kõrvalises kohas.
Paha maik on asjast suus.
Pealegi valutab käsi ja ka pea meeletult.
Ning loomulikult ka täna kui solvusin, siis tehti mind ennast taas lolliks, ja pöörati asi nii, et tema saaks selle peale solvuda, et mina ei taha teda mõista, ja tema kogu aeg ju tegelikult kutsub mind ka, mis sest, et siis kas purjus peaga, kui ise tsükklis on, või siis kui muud võimalust pole, sest muidu ma saaks nagunii teada, et nad kuskil midagi korraldavad.
 Olen  niisiis haavatud ja solvatud, ja tänane päev oleks tõesti võinud olemata olla!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar