laupäev, 11. oktoober 2014

 Maiko kiskus eile taas tüli üles!
Ta kohe oskab oma sellise  tubli ja asjaliku olemise taga kuradit varjata.
Eile siis kasutas taas juhust, et hakata mulle ette kirjutama, mida ma pean kindlasti baaris muutma, et hakkaks rahvas käima. Selline rahvas, nagu talle meeldiks.
Kasutas ta loomulikult seda ära, et Reiks oli leti taga purjus, sest siis ei saa viimane midagi aru ja tuleb taas mulle kallale. Ilmselt lootis ta ka selget poolehoidu  teistelt eestlastelt.
 Minu üllatuseks kaitses mind seekord Taavi, kes tavaliselt just mulle vee peale tõmbab, vägagi. Lausa nii tõhusalt, et kui Maiko pärast tagasi tuli, et Saihad minu vastu taaskord üles keerata, mis tal ka osaliselt õnnestus ikkagi,tuli tal lõpuks taanduda.
Ja millest siis seekord asi alguse sai, ei saanud ma isegi aru. Peaksin ju olema harjunud nende igaaastaste tarkadega, kes kohale saabudes koheselt hakkaksid siin kõike väga paremini tegema. Ja kelle arvates oleme meie, kes oleme suutnud siin hinge jääda, need viimased lollid, kes tegelikult ei tea siinsest elust, ega äritegemisest midagi.
Närvi läksin ma aga taas selle tema teksti peale, et olgu ma parem kodune ja las tema majandab siin. Andku ma talle ainult võimalus.
Tal oli võimalus!
 Ma pole siiani talle tegelikult näkku tahtnud õelda, kui p...sse ta baari pooleteise kuuga keeras suvel. Ja, et tänu tema "rentaablile" majandamisele pidi Hong müüma moto, et saaks iga päev uut õlut tellida, mida odavalt sõpradele ilmselt jagati. Samuti on ilmselge, et sellise baaritamise pärast ka Kobra läks ära, mis siin toimus.
Nüüdseks olen sunnitud tegelikkuses hakkama poistele nende rahasid, mis baari alla läksid, tagantjärele välja maksma hakkama. Pean silmas siin saamata palku, mitu kuud. ja need summad on päris suureks kasvanud.
Reaalselt oleks pidanud need rahad kõik kassast tulema, kuid kui polnud tulemas midagi kassasse, siis....

 Paraku on ju ümberringi ka teised baarid, ning siit-sealt on mulle räägitud, mis tegelikult toimus ja miks näiteks meie baarist sööki tellida oli sel ajal lausa mõttetu. Siin lihtsalt polnud midagi, või avati koht alles peale lõunat, kui oldi välja magatud.
Reiks lõi kodus selle aja sissetulekud, väljaminekud mingil ajal siin kokku ja arvestas natuke. Tegelikkuses oleks poisid pidanud kenasti omadega hakkama saama, kui oleks taga olnud toitlustamine ka. Aga see selleks. Järgmisel korral tean, et Saiha saab ilmselt ise paremini hakkama, kui mingi valge, kes esimest raksu aasias ja kohe tark on.
Üllatav oli ka see, et eile koju jõudes ei oodanudki mind ees sõimav elukaaslane, vaid sain kuulda hoopis kiidusõnu, et viimasel hetkel olin otsustanud Maikole mitte anda meie korteri võtmeid. Reiks oli selgeks ennast klaarinud ja maalis mulle silme ette elava pildi sellest, mis siis veel oleks meid oodanud tagasi saabudes ees

Üks väheseid kordi, kui olen millegi eest kiita saanud.
 Muidu on meil aga ikka veel ülivaikne. Ei taha kuidagi see hooaeg hoogu koguda. Eks natuke on veel vara ka, aga eelnevad kaks aastat olid oktoobri kuud siiski paremad, kui raamatuid vaadata.
Proovime kuidagi novembrini välja vedada, siis on lootust, et läheb lahedamaks.
 Tegelikult on täitsa huvitav jälgida, kuidas nüüd need suvel siia kogunenud "loksub paika" tegelased avastavad, et tasakesi on taandumas nende kambajõmmid, kes jointi ja odava õllega reggie järgi näppu suvi läbi viskasid, ning saabuma on hakanud hoopis teine kontingent turiste.
Ei Maiko, ega Kaido ei uskunud mind, kui rääkisin, et talvel on kõik teistmoodi. Kuulatakse hoopis teistsugust muusikat ja ka peod on hoopis intelligentsemad, kui nii võib öelda. kaido on muidugi hoopis teisest puust. Ta oskab sellest aru saada, et meilgi siin on erinevad hooajad ja kui talle asjad lahti seletada, siis ta ka saab sellest aru, mis talle on räägitud. Mitte et ta oma arvamust just alati muudaks, aga vähemalt ei sunni ta ennast peale pidevalt. samuti ei ürita ta manipuleerida staffiga, et minust lahti saada ja ennast asemele taas pressida.
Selle suhtes on Reiko ka õnneks minu poolel. Esimest korda ju ei avastanud seda, et meie nn. baarman kivis peaga letis on, mitte mina, vaid Reiks. Asi on ainult selles, et Reikost ei ole seda talle kõva häälega ütlejat, vaid ta paneb mind tanki, et mine ütle. Nii ma siis olengi vana-nõia kuulsuse saavutanud.
Ja kui aus olla, siis on mul sellest sügavalt savi!
Või nagu Taavi eile ütles, et neid jutumehi-tegijaid on siin igal hooajal, mõni tasasem, mõni agressiivsem, aga kui tegelikuks teoks asi läheb, siis pole enam miskit järel.
Peab taas harjuma nendega, vahepeal olin juba end lõdvaks lasknud, küllap sellepärast ka läksin nõmedalt närvi tühisest asjast.
Kuu-paari pärast on taas kohal kõik need ööklubide asutajad, nõudepesumasinate reklaamijad, toplesstüdrukute tööle rakendajad ja mis iganes!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar