kolmapäev, 1. oktoober 2014

 Ühed ja samad näod - ühed ja samad teemad!
Kerjused on teretuttavad, kui mitte enamat, rannalaste sirgumine on iseenesestmõistetav. Ainult vahete-vahel imestad endamisi, et näe, see valge väike tüdruk, kes aastaid siin emaga elanud, on neiuks sirgunud. Või  Jimile või Skayle on vuntsid tasapisi ette kasvama hakanud.
Kohutav!
Päevast- päeva üks ja seesama!
Äratus, poisid maast lahti, hommikukohv Veronikaga. Sügame natuke keelt klientide üle, kes on klounid praegu. Kuu pärast langeb see teema juba ära, tulevad uued kliendid, kes kõneainet ei paku nii palju. Virelemine lõunani, koju magama. Kui Õnnestub, siis saab vahetatud paar haukuvat lauset omavahel, sest muud suhtlust enam pole.
Eile tundsin end tõeliselt jõuetuna.
 Maiko tuli baari, rääkisime juttu, tema ajas ikka oma joru, et tuleb valged tüdrukud randa ja leti taha saada. Mina olgu kodus. Aitäh! Proovisin talle seletada, et selline asi siin ei mängi välja, sest kõrghooajal on alati omanik baaris, muidu läheb asi käest ära. Liiga palju on ahvatlusi. Ja tegelikult ei usalda ma valgeid mitte protsentigi, kes siin tänavalt tööd otsima on tulnud. No ei ole see rahvas, keda letti lasta.  ja need, keda usaldaks, selle palga eest, mis pakkuda on, ei tule.
 Pealegi ei suuda poiss uskuda, et sellist läbrutavat olemist, kus kõigil joint suunurgas tilpneb, ei ole hooajal eriti. On hoopis teine kontingent. Mõnikord tehakse superlollusi ja on jubedaid indiviide, kuid teistsugused on nad kindlasti kohe. Ja ei suutnud ma talle selgeks teha, et nii kaua kui suudan hoian baaril ise silma peal, mitte ei istu kodus ja ei jälgi, kuidas kõik osadekaupa maha laristatakse. Seda on need mõned kuud kahjuks näidanud. Saiha väidab kõll vastupidist, kuid kui ikka kuuled, et minu äraolekul olid peod hommikuni ja tantsiti letil, ning järgmisel päeval tehti baar lahti alles peale lõunat, siis.... Või kuidas koristamata lauad vedelesid pooleldi ülestõstetud, või alla laskmata katete vahel..... Jääb ära igasugune valgete trall letil töö tähe all! Aitab, kui kõigil ümbruse baaridel on Dolphinist siiber, vaja veel seda, et meil samasugune staatud oleks.
 Koju minnes ootas ees tore üllatus - mees oli adekvaatne, kuigi värises nagu sulav sült. Eriliselt tore oli see, et üritasin temaga isegi mingit vestlust arendada alkoholismi teemal. Vastus oli vahva! Tema joob päevas 1 dollari maha, mina suitsetan kolm dollarit. No mis sa kostad! Õnneks pole kolm pakki suitsu siiani mind seganud baari tulemast, või tööd tegemast. Tema läks üleeile veekompaniisse uurima, miks vesi randa ei jõua ja jäi enne sisenemist ukse ette magama. Lahe! Bizet sai ta vaevu moto peale ja tagasi koju sõidutatud. Kuid probleemi mees ei näe. Sestap tundsingi end eile nii näruselt. Kogu vestlus ongi selline, et mina räägin, või õigem oleks öelda, et mõnitan juba teda suisa. Temal on aga igale joomisele alati põhjus. Eriliselt mõjuv põhjus on see, et alkoholiprobleemist on nii raske jagu saada, et see ajab lausa jooma. Ütlesin talle eile, et ta tegelikult ju ei tahagi joomist maha jätta, ainult lubab. Temal kenasti vastus valmis, et pole raha arsti juurde minekuks. Kuid küsimusele, et mis ta arvab, miks meil seda pole, vastust ei tulnud. Tegelikult tuli, aga hiljem. Ja vastuseks oli, et mina pole sõbralik klientidega. Näed sa siis. Mina ei suuda sõbralik olla, sest tema on tas tsükklis ja olen just mõni tund tagasi võib olla kuulnud, milline vana lits ma olen, ning võib olla, et on mind ka natuke klobitud. Ja ikkagi tuleks olla rõõmsameelne, mis sest et muhk peas ja silm rullis :), ning tüdimus hinges.
Tüdimus on vägagi! Varem oli kellegagi jagadagi seda, kuid ajapikku olen arusaamisele jõudnud, et pole mõtet, kedagi nagunii ei huvita mis ja kuidas.
 Ja midagi on õhus!
Ma ei suuda aru saada, kas juhtumas on miskit head, või halba (meeled on kuidagi nüristunud), aja juhtumas on. Pidevalt oleks nagu mingi kripeldus sees, et pean kuhugi minema, kedagi aitama, või midagi tegema. See on kurnav kahjuks.
Ja selg on ka haigeks jäänud, rääkimata kõrva ja peavaludest, mis ilmuvad ei tea kust. Köhatamine on võimatu, sest siis on tunne, et kukal lendab kildudeks.
Vist hakkan mõistust kaotama! :)
 Igav on!
Tahaks teha juba midagi asjalikku, kuid rahakott ei luba!
Tuju on samuti allpool arvestust tihtipeale just selle pärast.
 Eelnevas bloggis nimetatud Arturile on vist ette kantud, et ma teda ei kannata. Käib spetsiaalselt leti ees ise oma ühte ülut maksmas, mille taga terve õhtu suudab mekutada ja viskab mingeid talle mõistetavad kilde. Loodav vist mind endast välja viia, või tahab oma imagot minu silmis parandada. paraku on minu jaoks esmamulje määrav ja see pole veel siiani mind petnud. Kahjuks või õnneks on enamikel kordadel inimene osutunudki selliseks nagu ma teda esimesel pilgul näen . Ohhhh!
Hulluks võib siin minna!
Äkki peaks endale proovima leida uue meessõbra! Aga siin maal on see võimatu. Need minu vanused, kes siia tulevad, tulevadki vaid noore liha jahile. Parim enne möödas kaup peale ei lähe, ja sinna klassi ma liigitun jaba ammu :)
Nähh, taas halan ja kirjutan vaid endast, tundmata huvi millegi muu vastu! Aga nii ongi!
Ja ma olengi jõuetu!
Tahaks nii tagasi seda aega, kui oli veel võimalus naerda ja päike oli rõõmus! Kui oli millest Reikoga rääkida, mida arutada ja jagada!  Praegu kipun juba kahetsema, et üldse kunagi seda kooselu alustasime. Kõik ilus on lõhutud ja kole kaalub selle üles.  Kurta pole kellelegi! Ja vahetevahel taban end soovimast, et palun ärge tulge siia baari, ma ei suuda kedagi näha, sest kõik tundub niiii võlts! Naeratan, mis ma naeratan, ikka tuleb kuskilt välja, et hullemat nõida, kui mina maamunal pole ja et olen eriline egoist, kes ei taha, et inimesed saaks poolmuidu meil lõbutseda. No ja olengi, mis siis! Teie ju ei tea keegi, mis tegelikult minu sees, või minu ümber toimub! Kui kõik kirja panna, jookseks nii mõnigi telefoni järele, et ette kanda ja siis enam pikka pidu poleks ilmselgelt. Seda muide on ju juhtundud nii münigi kord, et keegi on end puudutatuna tundnud ja kaevanud härra alkohoolikule. Vaevumata sõvenema, mis tagajärjed sellel on. Ma olen teadlik, mida ma kirjutan, ja mis on selle tulemuseks, aga algselt oli see mõeldud appikarjena. Nüüdseks, kuna kellelgi polnud mõtteski mind abistada, või toetada, on saanud mu bloggist kõige negatiivsuse laegas! Avage ja soppa hakkab lendama :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar