pühapäev, 16. märts 2014

Nii, mis meil siin soojal maal siis ka vahepeal juhtunud on?
Tegelikult kõike ja mitte midagi!
Hooaeg hakkab selleks korraks tasakesi otsa lõppema. rahvast jääb päev-päevalt vähemaks.
Reiks on õnnelikult Eestis, loodan, et sellest ka abi on.
Ja sellest hetkest peale, kui Reiks istus lennukile oleme me Saihaga purelenud nagu koerad.
Ja kõik algas sellest, et lõpetasin ta tüdruksõbraga töösuhted. Olin seda tegelikult plaaninud tükk aega, sest plikast polnmud suurt töötegijat, oli rohkem selline eksitav faktor, kes isegi liha grilli peal ei saanud ümber keeratud ilma, et Saiha tal kõrval poleks seisnud. Ja mille pagana pärast ma siis pleksin sellist raha üles. Nii ma siis poisile teatasingi, et kui plika tahab, võib siin käia, aga poole vähema summa eest.
Ei sobinud see noortele, plika lõpetas töö ja poiss hakkas kohe lolli mängima. Tuli elavalt meelde kahe aasta tagune Pai ja Skay juhus.
 Esiteks vähenes mul kohe samal õhtul drastiliselt sissevisatud külastajate arv. Ok, tegin märkuse ja olin kohe ka pahade eriti mustas nimekirjas.
 Järgmisel päeval saatis proua-ema mulle turult terve kilo pahaks läinud barracudat. Tubli! Ega ma kade tüdruk polnud, torkasin haisva kala Saihale nina alla ja palusin tal sellega ämmale vastu pead anda. Poiss pistis vastu lõugama, et tema pole asjast teadlik ja tema valis korraliku kauba. See võib muidugi ka tõsi olla, sest ilmselt ei mahtunud mutile pähe, et plika ei saa enam õhtuti kergelt tulnud raha.
 Üldse tundub mulle see mutt sellise toreda turuärikana - müügiks.
 Plika annab ta ka Saihale naiseks 3500 dollari eest. Ja olen kindel, et kui praegu tuleks kuskilt rikkam mees, siis see nn. kihlus, mida Saiha siin mingil ajal korraldas ja pool oma palgast sirgeks tõmbas, kaotab kehtivuse.
 Mulje on igatahes selline, et mutil on vaja see tüdruk iga hinna eest mehele saada. Noh, aga, et poiss meil selline pooleldi poja eest, hakkasin asja uurima ja targutama iga rahanõude kohta, mida mutt esitas. Ossa kurat, nagu oleks herilasepessa pissinud. Muti läks eriliselt änksi täis!
 Esiteks tahtis mutt, et poiss kohe maksaks pulmade eest. Poiss tuligi töll-töll palka ette küsima. Ma olin taas paha ja soovitsain poisil advokaadi juures leping teha, et kui memm peaks lepingust taganema, tuleb tal kahekordne summa poisile maksta. Haaaa! rahanõue hääbus koheselt.
 Aga nüüd läks pisut aega siis mööda ja mõni päev tagasi teatas Saiha, et tal vaja moto maha müüa, sest turuemme vajab ikka raha.
Raisk! Vot see ajas mind tagajalgadele! Kuradi mutt! Tean ju täpselt kuidas poiss kogus raha ja laenas osa meilt, et endale moto osta. Tean ka kuidas ta arutles, et kui osta uus, siis kaua see kestab jne. Nüüd siis on tulevane ämm võtnud nõuks iga hinna eest poiss oma käpa alla saada tehes ta eelnevalt kõigest tühjaks. Olen võib-olla paranoiline, aga tundub, et miski on selles poisi tulevases peres mäda!
Pole üldse veel kindel, et need pulmadki toimuvad. Kaklesime selle pagana motorolleri pärast nii, et poiss viskas mulle lausa meie poolt ostuks antud raha näkku. Selle peale teatasin külma rahuga, et palju õnne kõigile, kes edaspidi seda motot väljaspool baaristaffi kasutavad. Ma needsin selle ära!
 Kujutage ette, moto saabus turult tagasi poole tunni pärast peale selle nn. needuse peale panemist ning sellest alates pole enam müügijuttu teemaks võetud kuni täna hommikuni. Hommikul Saiha küsis, et kaua needus kestab. Rääkisin talle siis, miks ma olen vastu sellele, et ta kõik oma asjad plika emale maha müüb ja, et mul on kahtlused selle muti aususe suhtes. Tema lollpea ju arvab, et me ei taha, et ta seda plikat naiseks võtab. Ähhh, plikal pole viga midagi, tavaline kena lapsuke- emaga pole vaid ilmselt vedanud.
 Nüüd olen ootel, et mida memmeke järgmisena välja haub! Põnevus püsib nagu krimifilmis.
 Samal ajal pean tegelema ka meie mr. Estonia skuutriäri ja joomahimu ohjeldamisega.
 Kaido-poiss sai ometi oma asjad kätte, aga nagu kõik siin meie maal, tuli ka see suure hilinemisega. rahvast pole, laine kõrge ja sellel hooajal raha teenimine praktiliselt null. Nüüd on siis poiss masendusse sattunud ja kukkus napsutama. Käib ja otsib endale kohalikku abimeest, kes aitaks tal toimetada, aga siin maal ei saa päevaga endale staffi.. Pool aastat tagasi rääkisin talle, et selle asemel, et lihtsalt oleskleda siin, tegele äri ettevalmistamisega, aga kus kurat, tema ise teab. Nüüd on siis see käes! Kassiahastus ja käegalöömine. Igatahes keelasin stafil talle baarist rohkem alkoholi andmast, sest tegelikult on päris jube kuidas ta hommikul siin lärmas ja ropendas.
 Vohh, milline tore elu meil.
Praegu lasen Saihal tunnikese magada ja siis proovin CTkliinikusse arsti juurde minna. Peale viimast käsikähmlust reikoga tekkis mul kaelale suur muhk. Nüüdseks segab see juba ka käe liigutamist. Kõik, kellele olen seda jurakat kaelal näidanud, ei oska midagi arvata, aga Taavi eile soovitas küll arsti juurde imekähku minna. Eks sealt võib siis nüüd järgmine üllatus tulla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar