teisipäev, 27. märts 2012

Pildil olevad tüdrukud sõidavad homme koju käima üle poole aasta. Tüdrukud sellepärast, et ka poiss meil rohkem tüdruk. Isekeskis nad teda ladyboyks kutsuvadki. Tegelikult pole kodus kaua käinud Piipi ja Sam, Paipai käis vahepeal, aga nüüd enne khmeeri uut aastat tahtsid kõ ik kolm korraga kodus käia. Eks näis, kas tagasi tulevad! Üks tüdruk meil läks kohe baari avamise teisel päeval venna pulma ja tuleb siiamaale tagasi. Mikk tõstis muidugi kohe kisa, et kes tööd teeb need kolm päeva! Mina pole muidugi selle asja juures mingi ütleja, aga kui oleks minu teha, siis saadaks ma Miku kohe nelja tuule poole, See kaks-kolm praadi, mis tema päeva jooksul teeb (pluss meile ka) ei tasu ta pidamist. Eriti selle palga juures, mis tema saab võrreldes kohalikega. Enamus aega, kui mina olen baaris olnud, külitab ta oma toas teleka ees, keerab cointi, või istub arvuti taga õllega. Noh, ma nüüd olen kolm päeva tihedamalt baaris, sest poisid jäävad omapead ja ei jõua kõike, eks siis vaatan, kui palju ka härra ennast köögis liigutab! Loodan, et suudan oma suu kinni hoida ja talle kohe kohta kätte ei näita. Täna kui ta kisa tõstis, et tema peab ka saama kohe 2 vabat päeva, kui teised tagasi on, tahtsin ma talle juba kähvata. Alles tal oli vabad päevad, ning tööd pole ka s...gi teinud. Lausa imelik on tema suust jutt kui laisad ja lollid kohalikud on. Siiani tundub mulle et kohalikud oma lolluse ja laiskusega teevad rohkem ära. Tasapisi olen ka targemaks saanud kohaliku "ühistranspordi hindades. Tükk aega sõitsin motoga alla randa ühe dollariga. Nüüd juba mitu päeva teatan ülbelt, et mul pole rohkem kui pool dollarit, ehk siis 2000 rieli, kui tahate - sõitke, kui ei käin jala. Kõik tahavad sõita. Sellest moraal, et valgel turistil tõmmatakse siin nahk ikka korralikult üle kõrvade. Täna olin küll veel koju tagasi sõites lahke tädi, andsin motole ikka dollari, sest ta tõi mu veetpnni ka koju. Paari-kolmekümne liitrist veerudelit ja valget mammit korraga motol vedada pole nende jaoks küll mingi kunst, aga olin helde lihtsalt. Majarahval oli kohe lõbus, kui ma oma tündriga väravasse laekusin ja selle siis kaenlasse motolt krabasin. Sain uue hüüdnime "strong estonian woman" ja hõisete saatel aidati mind toaukseni. Inimeste ja asjade vedu on siin maal küll omaette vaatamisväärsus. Mistahes liiklusvahendi peale suudetakse korraga mahutada kõik, mida momendil punktist A, punkti B on vaja transportida.
olen näinud motol nelja inimest korraga koos imikutega, kui sigu pakiraamile paarikaupa seotult. Igatahes motoks vedude juures on:" Miks mitu korda sõita, kui võib ühe korra." Politsei ei tee teist nägugi selle asja juures. Meie Politsei oleks eestis sellist pilti nähes ilmselgelt infarkti äärel, samuti ka kõik lapsevanemad, kes näevad laste "turvalist" sõidutamist koormate otsas, või kaenlas hoides.
Arvan, et sellel hämmastaval teemal, nagu seda on sõiduvahendid- ja võimalused, sellel maal, saan ka edaspidi sõna võtta. Kuna on tervelt kolm tihedat baaris olemise päeva, proovin täna varem magama minna.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar