reede, 23. märts 2012

23.03.2012 Täna ma tundsin esimest korda koduigatsust! Ma ei tea, kas sellepärast, et üleeile oli Kata sünna ja ta näitas skypes, et lunikellukesed juba õitsevad, või millestki muust, aga koduigatsus käis korraks läbi. Eks ta tuleb veel tagasi, aga.... Meil on palav!See ei ole küll mingi uudis, aga baari allesjäänud "lapsed" hakkasid tänu sellele protestima ranna igahommikuse koristuse vastu, et neil hakkab halb päikesest. Eks ta nii võibki olla, endalgi hakkab! Otsustasime neile siis turult nokamütsid muretseda. Ise nad selle idee välja käisid, nii, et ärgu enam proovigu viriseda ja neid ära kaotada. Selle kaotamisega on siin maal toredasti. Asjad, mis baari muretseda (prügikotid, käterätikud, sääsetõrje jne.), kaovad välgukiirusel. Mõni nendest asjadest ilmub pika küsimise peale tagasi, mõni mitte. Reiks ja Mattu on selle pärast päris kurjad. Et asi selge oleks siis lapsed on kaks õde, meie jaoks hääldamatute eesnimedega, aga kuna nad teineteist kutsuvad lühidalt Paipaiks(vanem) ja Piipiks(noorem),siis nii ongi. Veel on köögis Mikul(kokk), peale Piipi, abis poisstüdruk, keda me Samiks hüüame, sest inglise keelega on tal kehvasti ja tont teab, mis ta pärisnimi on. Lapsed isekeskis hüüavad ka ladyboy. Koos Paipaiga majandab rannas laudade vahel Paipai poisssõber Skai. Jalga lasi meie juurest Panja, sest talle ei sobinud Mattu juhtimisstiil.Ise oli ta muidugi ka paras looder, igal võimalusel tegeles millegiga, välja arvatud töö. Eks teistelgi vajab see harjumist ja iga päev räägivad nad mulle, et lähevad minema. Noh, ma ikka lohutan, neid, et Mattu pole üldse paha boss(tegelikult polegi), on lihtsalt sellise otse ütlemisega ja mitu korda ühte asja ei räägi. Loodan, et lapsed saavad asjast aru ja õpivad teda tundma õieti, enne kui asjad kokku pakivad. Eks mina see puhver laste ja Reiksi-Mattu vahel ilmselt olengi. Kaebavad lapsed mulle, mina siis annan infi edasi meestele, vaadaku kuidas asi rahulikult lahendada, nii, et mõlemad osapooled rahul. Nii me vaikselt toimetame. Turiste on vähem, ka eestlasi on jäänud vaid mõningad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar