neljapäev, 29. märts 2012

Just täna, kui ma tahtsin kauem magada, hakkas maja taga veel(!) vabal platsil ehitus! Ja mitte nii sama ehitamine, vaid karkassipostide maasse tagumine. See tähendab, et paariks päevaks võin hommikuse magamise unustada. Paar päeva selle pärast,et need postid, mida maasse lüüakse on parajalt pikad, ning see monotoone klops-klops üle kvartali ei lase magada. Aega nõuab see klopsimine ka, sest ehitajad peavad vahepeal mitu korda sööma ja pikem lõuna on ka, est palav on. Ahh, eks see käik neil kiiremini, kui oleks väheke teine töökorraldus. Neil on aga 10 niisama vahtijat ja 1 asjalik töömees. Ja seda mitte ainult ehituses! Ehitatakse Sihanoukvilles päris palju, eks tahavad kuurortlinnas rikkaks saada ju kõik. Veel müned aastad tagasi oli alla randa viiva tee ääres paar onnikest, nüüdseks pole enam vaba platsigi. Eelmise aasta detsembris kui siin olime oli tee asemel mudaauk - nüüd betoonkate. Linn areneb kiiresti!
Igatahes olen üleval, kuna sai on otsas kodust, ning poodi minekuks puudub tuju, valan endale sisse tassitäie kuuma vietnami kohvi. Maitseb hästi, kuigi maitse oli algul harjumatu. Higistama ajab soe jook ka hommikul kenasti:). Vahepeal jõudis 1 pesunaistest hoovil oma mehega tülli minna! Nii kurja naisterahva häält pole ma siin maal enne kuulnudki. Mees püüdis ikka vaikselt midagi vahele öelda, aga kus kurat, ega ei anud sõna. Millest tüli tekkis, jääb mulle loomulikult selgusetuks, äkki palus mees naisel tööle hakata, sst viimane lebab enamus aega ukse ees diivanikesel külili. Eilse päeva jooksul selgitasin välja, et kogu meie köögipersonal on 1 paras sussisahistajate kamp, eesotsas peakokaga. Mikk ei väsinud eilse päeva jooksul kordaamast seda, et teeb endale kohe, kui lapsed kodust tagasi ,paar vaba päeva. hii, pidi ju vaeseke töötama!! Eks ma siis pesin vähemalt nõud ja koristasin köögi, sest tema puhul kehtib suurepäraselt ütlus-"kus kükitab, seal hunnik". Aga nõudekuhja ei suutnud ma kuidagi kõõki tekitada, nagu jõmpsikad teevad. Eks nad muidugi koristamise asemel istuvad igal võimalusel. Mattu ja Reiks on juba tükk aega arvamusel, et ladyboy on köögis mõtetu ja ka Piipi asemel võiks olla päriskokk. Aga siis peaks ilmselt asja kuidagi ümber mängima, et Piipi köögiabiks, sest ilma temata poleks meil ka Paid. Õeksed on nagu sukk ja saabas koos. Eks näeb, mis edasi saab. Skai ja Sai-ha tegid eile mulle taas khmeeri maiustuse presentatsiooni.Üks rannas ringi liikuv pottidega mammi, (neid liigub palju ja erinevate pottidega) müüs potist taas hõrgutist, ning loomulikult pidi Skai mulle ka kilekotikesega seda võtma. Polnud viga, oli miskit moosimoodi magus pläga. Pannkoogigi ja külma piimaga läheks see kenasti kokku. Ootan aga õudusega seda momenti, kui poisid tibumunasid tahavad mulle tutvustama hakata! Tibumunad siis need millel tibuloode sees on. Jälku ruudus!. Nüüd vist oleks aeg oma teisele köögikata päevale vastu tormama hakata, väljas ka kenasti vaikseks jäänud. Ilmselt peale rahva ülesajamist peavad ehitajad puhkust, et selleks ajaks, kui ma vahepeal koju puhkama tulen ikka vormis olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar