neljapäev, 3. september 2015

 Ma olen kogu aeg öelnud, et plika-litse ei võta enam peale Paid ja Pipit tööle kööki. Uppugu see köök kasvõi sita sisse. Aga ikka ja jälle murran sõna ja olen vahelduva eduga proovinud neid tööle rakendada.
 Nüüd siis Soa!
On madalhooaeg, kõigil on igav, sest tööd on vähe! Me pole Soale kedagi kööki sellepärast kõrvale võtnud. Ja eks ilmselgelt talle ei meeldi, et poisid küll kokkavad tema eest, kui teda pole, või teevad endale süüa, aga ei korista. Ja tema peab koristama ja kokkama korraga.
ta kuramus saab selle eest topeltrohkem raha, kui poisid. ja kui aus olla, siis koristab tegelikult pinnapealselt. Aeg-ajalt pean salaja üle koristama.
Tegelikult on ta juba pikemat aega seal köögis tujutu ja rohkem istub.
Täna siis tõmbas hoo üles. Saiha lollitas seal miskit ja eks nad läksid jagelema omavahel. Mind polnud siin, sestap ei tea konkreetselt, kumb esimesena miskit pahasti ütles, kuid mingil hetkel oli saiha talle käratanud, et tapan su ära koos su perega.
Olgem ausad - see oli ikka väga pahasti öeldud, aga......
Olen ka eelnevalt kuulnud, kuidas Soa ütleb mõne poisi kohta, et sa oled loll ja väärakas. Alles nädalapäevad tagasi oli sama teema Hongiga. Praegu on nädala jagu siis Soa ja Saiha omavahel jagelenud.
Reiko ei viitsinud isegi süveneda. Plika ju pisarais köögis ja ähvardas politseisse minna - talle tehti tapmisähvardus.  Ja üldse, ei julge ta enam tööle tulla.
 Tegelikult on asi päris proosaline - plika ei julge meile öelda, et tahab töölt ära minna.
Ja otsib juba pikemat aega põhjust.
Ma ei teagi, miks see mulle äkki pähe lõi, aga küsisin selle kohta Hongilt, ja ta kinnitas seda, et Soa tegelikult ei taha enam siin töötada.
See on muidugi pahasti, sest ka mina olen jukohe-kohe ära minemas.
teine tore asi on see, et kuigi andsime Sethile veel korra võimaluse, hakkas ta kiirelt ussitama.
esiteks väldib ta mind - ok, lasku käia. Aga täna hakkas tasahilju reiksile rääkima, et Saiha varastab meie tagant. Reiks rääkis mulle. Kutsusin Sethi kõrvale, ja küsisin, kas ta on näinud konkreetselt, sest enamus aega Seth magab poiste toas, või hulgub kuskil mujal ringi.
Ei, näinud pole, aga, miks muidu Saiha ei taha päeval magada, ja miks ainult tema kassas on ja nii edasi ja edasi, ja mille eest ta telefoni ostis ka. Ma ei hakanud päris lõpuni kuulama, kuid siin on vist hoopis muu skeem mängus taas.
Mina lähen ju ära, Reiks jääb üksi ja teadupärast on tal viinaviga, mis tähendab seda, et ta ei suuda baari kontrollida. Nüüd oleks ilmselt ruttu vaja saiha välja süüa (lasta Reiksil ta lahti lasta), sest siis pole ju kedagi, kes asjadel vähegi silma peal hoiaks.
Mitte, et me seda saihad ka 100 protsenti usaldaksime - ei iial, aga natuke parem ikka, kui teeb viieka kõrvalt, kui see, et nad kõik omatahtsi majandama hakkavad.
Mina isiklikult Sethi ei usalda. Liiga palju ümmargust juttu, ja pealegi on tihtilugu, kui ta baaris toimetab, hiljem nimelt kassast raha puudu.
Aga eks näis 1

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar