neljapäev, 3. september 2015

 Viimased postitused siis minu lollidemaalt!
Soa ilmus eile nn. koosolekule, kus nõudis, et poisid kirjutaksid paberile alla, et keegi ei ütleks enam ta kohta pahasti.
Kui plika tuli, pesin parasjagu köögis nõusid. Reiks tuli ka küüki ja teatas mulle, et noh, nüüd Soa kohal. Mina ütlesin vastu, et mis see minu asi on, eks kutsu poisid kokku ja pidage oma koosolek ära. Mina olen nädala pärast läinud ja mul savi, kes kokkab, või kas üldse keegi kokkab. Sinu baar ja probleemid - lahenda nüüd. No plika sai oma paberi ja lubas järgmisel päeval taas tööl olla.
Aga....
Istusime eile õhtul Reikoga mõlemad baaris, Reiko muidugi traditsiooniliselt purjus. Ja ma lollakas julgesin öelda, et pane tähele - plika ei tule homme, nii palju ma juba neid khmeere tunnen.
Ossa, kus läks räuskamiseks, et ma ei tea midagi ja tema tunneb neid poole paremini, kui mina jne, jne. Ja mida ma siin üldse ennustan. Ma jäin parem vait siis. Vana kisas edasi. Kui oli tubli pool tundi vahutanud, siis käratas mulle, et sa kuradi raibe pane üldse suu kinni. Nojah!
Ma olin ikka vait, mis siis, et pea juba valutas ta kisast. Ja siis äkki, et mis plaanid sul õhtuga on?
Ma pole vist tükk aega teda nii lolli näoga vaadanud, et mis plaanid? Mis mõttes? No, et äkki raibe tahad kinno minna? Ei tahtnud! Ütlesin, et mul plaanis tööl olla ja siin saab ka kino! Istus mehike tükk aega siis vait, mõistatas vist, et mis kino rannas täna on?
Ei mõistatanudki ära, tuierdasja tuierdas, kuni Tsomrong viis ta lõpuks hoopis koju.
Täna siis plikat LOOMULIKULT polnud.
Ilmselgelt oli õhus mingi skeem. Iseasi milline! Variantideks pakun, et; oli vaja saada lahti Saihast. Ilmselt poiss segas nii Soad, kui Seth majandamast. Nii nagu kunagi Piid ja Paid. Sest eile ju selgus, et ei vallanda keegi Saihad.  Seth tõmbas täna hommikul kohe ära saarele tööle ja Soa ei tulnud ka, kuigi sai oma paberi. Teine variant; Soa tahtiski tööd stoppida, kuid khmeere tundes kartis ta seda meile öelda. Nii otsiski ta põhjust, et enam mitte tulla.
variant kolm; Plika lootis, et Reiko pakub talle valurahaks raha rohkem. Kuna seda ei juhtunud, siis enam ei tulda tööle.
Päeval ma reikot ei kohanud, aga nüüd õhtul, kui baari jõudsin oli ta juba täies purjes.
Sain kohe selle eest sõimata, et Tšomrong tahtis Skyle prügikotte laenata ja et ma muusikat ei lase. Sellepärast polevatki kliente. Et nagu muusika käima panen, nii kohe on turistid kohal, mis sest et neid kusagil pole. :) September ju!
Ma muidugi mainisin, et kuule, sul vaja uus kokk otsida, mitte purjus olla. Probleeme baaris purjus peaga lahendada ei saa. Kohe läks muidugi ütlemiseks, et tema ju oli eile hommikul kaine. Üritasin selgeks teha, et jutt pole ainult eilsest hommikust, aga see oli tulutu. Ei ole mõtet purjus inimesega vaielda. Tema lahendavat kõik probleemid väga hästi igas asendis. Las siis lahendab edaspidi.
Mina aga pakin tasakesi kohvreid, mõtlen, mida siia jätan ja mida kaasa tahan. Nutan iga natukese aja tagant, kui Kustile otsa vaatan, või kodus kasse kohvrist välja tõstan, Sisetunne on halb!
Peaks nagu õnnelik olema, et põrgust pääsen, aga......

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar